دشمن با ابزار رسانه‌ای حمله می‌کند

دشمن با ابزار رسانه‌ای حمله می‌کند


​​​​​​​امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز دشمن با حمله نظامی قادر به تصرف ایران نیست. از این رو ابزار رسانه‌ای را برای فتح ملت به دست گرفته است. به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند افزود: رسانه، دانشگاه و مدرسه می‌تواند مرکز توزیع شایعه و دروغ باشد. بنابراین نباید حاکمیت و شورای عالی انقلاب فرهنگی از رسانه غفلت کنند. یکی از نکات مهم، تأثیر رسانه‌ها بر فرهنگ بوده که نیازمند برنامه‌ریزی است و باید به آن توجه کرد.
خطیب جمعه بیرجند با بیان اینکه رسانه می‌تواند هویت یک ملت را تغییر دهد، گفت: غربی‌ها برای خود گفتمان جهانی‌سازی دارند و ابزار کمکی‌شان هم رسانه و روش‌های فرهنگی در مواجهه با ملت‌هاست.
عبادی گفت: در معرفی معارف اسلامی برای حجاب کوتاهی‌های زیادی کردیم در حالی که موفقیت‌هایی هم داشته‌ایم. وی به دیدار اخیر اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم‌له در این دیدار بر مسئله فرهنگ تأکید ویژه داشتند و فرمودند فرهنگ، برنامه‌ریزی نیاز دارد و نباید تابع جریانات سیاسی باشد. وی با بیان اینکه عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه بی‌حجابی و بدحجابی است، گفت: در حالی دچار ضعف‌هایی برای رسانه‌ای کردن فلسفه حجاب و عفاف در کشور هستیم که حتی در برخی کشورهای غربی ازدواج با ایرانی یک ارزش است؛ چون اعتقاد دارند زن ایرانی عزت و کرامت دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه