سال جدید سال قدرت سپاه خواهد بود

فرمانده کل سپاه در جمع فرماندهان پاسدار:

سال جدید سال قدرت سپاه خواهد بود

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه فلسفه سپاه ماندن در صحنه‌های سخت است، گفت:‌ امسال برای سپاه پاسداران که تکیه‌گاه انقلاب اسلامی است، سال تولید قدرت است.


به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی در جمع فرماندهان، مسئولان، مدیران  و کارکنان ستاد فرماندهی کل سپاه اظهار کرد: بنای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرشت، ذات و جوهر آن از ابتدا بر تقوا نهاده شده و همه ما باید در ماه مبارک رمضان با انس بیشتر با قرآن عظیم، از نغمه زیبای الهی بهره‌مند و با استحکام بنای تقوا در این نهاد مقدس،  سعادت خود را در عمل به آن تضمین کنیم.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه رهبری برای انقلاب اسلامی و ایران آفرینش‌گر قدرت، روح افزا و آگاهی‌بخش است و  انقلاب، اسلام و ایران عزیز همواره از ایشان مشق ثبات‌قدم و استقامت پیامبری می‌یابد، تأکید کرد: رهبر بزرگوار انقلاب و ملت شایسته و بصیر ایران، تحریم، فشار، جنگ روانی، بی‌ثبات سازی داخلی، پناه دادن به معارضان و حتی تهدید به اقدام نظامی که در زمره ظرفیت‌های دشمن در عرصه این فتنه بود را با استقامت و پایداری خنثی و به شکستی خفت‌بار منتهی ساختند.
فرمانده کل سپاه در ترسیم وضعیت امروز جبهه دشمن افزود: به آمریکا هم نگاه کنید، آیا از آن جثه بزرگ و هیمنه ابرقدرتی امروز چیزی دیده می‌شود؟  آن‌هایی که به دنبال رئیس جمهور آمریکا می‌دویدند و آنجا را پناهگاه سیاسی خود می‌دانستند و شیرازه حیات خود را به آمریکا متکی می‌کردند، امروز در حال فاصله گرفتن از کاخ سفید هستند؛ این واقعیت انکارناپذیر امروز است.
سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: به صهیونیست‌ها هم نگاه کنید، به خیابان‌های تل‌آویو هجوم آورده‌اند، همه به میدان اعتراض آمده‌اند در حالی که برخی از آن‌ها پیرمردها و کودکان هستند؛ این‌ها واقعیت‌هایی است که در طول عمر رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه دیده نشده بود.
سرلشکر سلامی حجم و شعاع قدرت انقلاب و نظام اسلامی را جهانی توصیف و خاطرنشان کرد:  امروز جمهوری اسلامی از فتنه‌های دشمن با آرامش و اطمینان عبور کرده و حرکت به سوی سازندگی هرگز متوقف نشد و این برای سپاه پاسداران به عنوان فرزندان معنوی انقلاب و ملت شریف ایران بسیار افتخار آمیز است.
وی افزود: گسستگی جبهه دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی به حدی است که امروزه حتی آمریکا هم نمی‌تواند از رژیم اشغالگر و موقتی صهیونیستی دفاع کند و صف کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیز به انتها رسیده است.
سرلشکر سلامی تصریح کرد: با هدایت‌های الهی و برخلاف آمال و آرزوهای دشمن ، صحنه به زیبایی تغییر کرد و امیدهای دشمنان به یأس و یأس مؤمنان همه تبدیل به امید شد.
فرمانده کل سپاه در ادامه با اظهار امیدواری نسبت به اینکه سال جدید سال درخشش‌های نوین و فتوحات بزرگ و عزت آفرین در تاریخ حیات جهان اسلام ، ایران، انقلاب و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود، گفت: امسال برای سپاه پاسداران که تکیه‌گاه انقلاب اسلامی است، سال تولید قدرت است.
وی سپاه را نشانه و نماد صبر الهی در صحنه‌های سخت دانست و افزود: فلسفه سپاه ماندن در صحنه‌های سخت است. سپاه یک تفاضل دارد و آن ایستادگی شجاعانه در قلب مخاطرات است و سپاهیان  صاحبان قلب‌های مطمئن در وسط میدان هستند؛ میدانی که تجلی و تولد روح و قدرت نافذ و برتر است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه