باید بیش از ۱۵۰درصد تلاش کنیم

محمد موسوی درآغاز تمرینات تیم ملی والیبال برای المپیک:

باید بیش از ۱۵۰درصد تلاش کنیم

تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز ۱۴۰۲ در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (۱۶ خرداد تا اول مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (۲۷ مرداد تا ۴ شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (۲۸ شهریور تا چهارم مهر) و رقابت‌های انتخابی المپیک در برزیل (۸ تا ۱۶ مهر) شرکت می‌کند.


تمرینات آماده‌سازی این تیم دیروز با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، میلاد تقوی دبیرکل، اعضای کادر فنی تیم و ۱۹ بازیکن در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.
بهروز عطایی ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران قبل از شروع تمرینات در جمع ملی‌پوشان گفت: سال بسیار سختی را در پیش داریم و لازم است که بدانید در لیگ ملت‌ها، قهرمانی مردان آسیا، بازی‌های آسیایی چین و انتخابی المپیک با تمام قدرت حضور خواهیم داشت. وی تاکید دوباره بر سختی کار تیم ملی والیبال ایران در مسابقات پیش رو افزود: امیدوارم با کمک تمام مسئولان، مربیان والیبال و حمایت هر چه بیشتر این دوستان، بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم. بازیکنان در سلامت کامل مسابقات را به پایان برسانند و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

درخواست ویژه موسوی
سید محمد موسوی به نمایندگی از سوی بازیکنان در ابتدای این تمرین در خصوص سال پیش روی تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: همه می‌دانیم که سال سختی را در پیش داریم. مسابقات انتخابی المپیک امسال برگزار می‌شود و برای بالا بردن رنکینگ تیم باید در تمام مسابقات حضوری موفق داشته باشیم.وی با تأکید بر اینکه بازیکنان باید تمام تلاش خود را برای ارائه بازی با کیفیت ارائه دهند، گفت: در لیگ ایران و لیگ جهانی بازی کرده‌اید و می‌دانید که سفرها طولانی و مسابقات سنگین است. تمام تیم‌ها با تمام قوا می‌آیند چون نتیجه مسابقات برای انتخابی المپیک تأثیرگذار است. موسوی ادامه داد: اگر همیشه 100درصد تلاش می‌کردیم، امسال باید بیش از ۱۵۰ درصد تلاش کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.
وی با اشاره به حمایت‌های همیشگی فدراسیون والیبال از تیم ملی، تصریح کرد:داورزنی همیشه از این ورزش حمایت کرده اما امسال باید ویژه‌تر حامی تیم ملی باشد. مهم‌ترین موضوع پرواز است، شرایط اقتصادی و قیمت بلیت‌ها را می‌دانم اما اگر بتوان بازیکنان را با پرواز بیزینس فرستاد، خستگی به تن بازیکنان نمی‌ماند، البته اگر شدنی باشد. همچنین در صورت امکان بازی‌های تدارکاتی بیشتری برای تیم در نظر گرفته شود.

وعده های رئیس فدراسیون
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در اردوی تیم ملی حاضر شد و در جمع ملی‌پوشان گفت: کار سختی در پیش دارید، از امروز کار شما شروع می‌شود و تا دهم مهرماه ادامه خواهد داشت. امیدوارم با کمک و همیاری یکدیگر حضور قدرتمندی در لیگ ملت‌ها، قهرمانی مردان آسیا در تهران، بازی‌های آسیایی چین و انتخابی المپیک در کشور برزیل داشته باشیم.
او با خوشامدگویی به کادر فنی، بازیکنان حاضر در اردو و دوستانی که فعلاً در اردو نیستند و در آینده حاضر می‌شوند، تصریح کرد: ان‌شاءالله با کمک یکدیگر شرایط خوبی برای تیم ملی مهیا کنیم.
رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: تلاش کردیم که برای سفرهای مهم به کشورهای ژاپن، هلند و آمریکا برای حضور در لیگ ملت‌ها کارهایی انجام دهیم که سختی کار برای تیم ملی والیبال کمتر شود. تلاش می‌کنیم شرایط بهتری برای حضور یک ماهه در لیگ ملت‌ها فراهم کنیم، چون فاصله میزبان‌ها کار را بسیار سخت کرده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه