پنالتی زدن هنر یک دروازه‌بان است

سیدحسین حسینی در گفت‌وگو با قدس:

پنالتی زدن هنر یک دروازه‌بان است

پنالتی سیدحسین حسینی برای استقلال با حاشیه‌های ریز و درشتی همراه شد. برخی اعتقاد داشتند او قصد تخریب و تحقیر حریف را داشته و برخی هم از پنالتی زدنش دفاع کردند.


​​​​​​​سیدحسین حسینی درباره اینکه اساساً چرا تصمیم گرفت برای تیمش پنالتی بزند، گفت:«در آن لحظه هواداران استقلال من را صدا زدند و خواستند که برای استقلال گل بزنم. اشکالی هم نداشت. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها شلوغش کردند. من منظور خاصی نداشتم و تصور می‌کردم بعد از بازی مورد تشویق همه قرار می‌گیرم اما دیدم که برخی انتقاد کردند». 
حسینی ادامه داد: «پنالتی زدن دروازه‌بان‌ها در چنین شرایطی همه جای دنیا عرف است و این طور نیست که تصور کنیم وقتی دروازه‌بان در چنین لحظه‌ای گل می‌زند قصد تخریب حریف را داشته است. اصلاً چنین قصدی درمیان نبود. من هم دنبال تحقیر بازیکنان حریف نبودم و نمی‌خواستم چنین برداشتی در ذهن کسی متبادر شود. نیتم کاملاً فوتبالی بود و همه چیز را از لحاظ فنی می‌بینم. حتی بر این باورم هنر یک دروازه‌بان است که پنالتی را گل کند. شاید در یک بازی نیاز باشد دروازه‌بان در ضربات پنالتی سرنوشت تیمش را مشخص کند. وقتی تمرین داشته باشد، بی‌شک ضربه بهتری به توپ خواهد زد». 
حسینی باز هم ادامه داد: «همیشه دوست داشتم برای استقلال گل بزنم که در بازی با هوادار چنین فرصتی پدید آمد. باید به مجموعه تیم حریف خسته نباشید بگویم. بی‌شک فاصله ما با هوادار این 6 گل نبود. اتفاق‌هایی در فوتبال می‌افتد و فکر می‌کنم دلیل جذابیت این بازی هم همین بود». حسینی درباره نزدیک شدن به دربی بزرگ گفت: «بازی سختی است. ساپینتو از ما خواسته بازی با هوادار را فراموش کنیم. این بازی را باید از یاد ببریم و با همه قوا مقابل پرسپولیس قرار بگیریم. بازی رفت ما مساوی شده و باید این بازی را ببریم».

خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه