برگزاری ۲۸ جشن گلریزان آزادی زندانیان در خراسان رضوی

برگزاری ۲۸ جشن گلریزان آزادی زندانیان در خراسان رضوی


​​​​​​​رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: این ستاد از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۸ جشن گلریزان برای آزادی زندانیان بدهکار و نیازمند در استان سازماندهی کرده که بیشتر آن‌ها برگزار شده و بقیه در حال برگزاری است.
جواد غفاریان طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ۶۲۳ زندانی با بدهی مالی نیازمند و واجد شرایط در استان چشم‌انتظار کمک خیران‌اند که ۲۵ نفر از آنان زن هستند و مبلغ بدهی هر یک از این زندانیان و محکومان مالی به طور متوسط یک میلیارد ریال است.
غفاریان طوسی افزود: هموطنان نیکوکار برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از پرونده‌های زندانیان جرایم غیرعمد که دارای شرایط مساعدت هستند، می‌توانند با شماره‌ تلفن ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۲ تماس بگیرند.
وی اضافه کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمک‌های خود را از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷ پرداخت کنند.
غفاریان طوسی افزود: گلریزان‌های یاد شده با همکاری دادگستری و زندان‌های مستقر در شهرستان‌ها، ۱۳ شورای اجتماعی محلات مشهد، اتحادیه صنف طلا و جواهر مشهد، پویش‌های مختلف کمک به آزادی زندانیان و هیئت‌های مذهبی مشهد برنامه‌ریزی شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه