جبهه باطل حتی یک بار هم در مقابل حق پیروز نشده است

جبهه باطل حتی یک بار هم در مقابل حق پیروز نشده است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما موظف به انجام تکالیف خود در مقابل خدای بزرگ هستیم و بر همین اساس انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در طول ۴۴ سال گذشته مقابل تمام توطئه‌های دشمنان پیروز شده است.


سردار علی فدوی در نخستین یادواره ۶۴ شهید حافظان آسمان فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد، افزود: این در حالی است که جبهه باطل حتی یک بار هم نتوانست در مقابل حق به پیروزی دست پیدا کند؛ زیرا این وعده خداوند است که در همه زمان‌ها، حزب‌الله در مقابل حزب شیطان، پیروز است.
وی اظهار کرد: در طول شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون، همواره آماده اهدای جان خود بوده‌ایم و این رویه در این مدت تغییر و تعطیلی پیدا نکرده است که می‌توان به شهدای جدید مرزبانی در این مسیر سربلندی اشاره کرد.
سردار فدوی گفت: جانفشانی بیش از ۲۰۰ هزار شهید در عرصه‌های مختلف، سند بسیار محکمی است که ما پای کار نظام هستیم و تمام رزمندگان و دلدادگان انقلاب اسلامی در این مسیر حاضرند جان خود را فدا کنند.
وی افزود: ما برای انجام تکالیف خود حاضر به جان دادن بوده و هستیم؛ زیرا این موضوعی است که خداوند از بندگان خود طلب کرده و او خود قول پیروزی و نصرت را نیز داده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه