نمود آشکار لابی صهیونیست‌ جهانی در سینمای هالیوود

نمود آشکار لابی صهیونیست‌ جهانی در سینمای هالیوود


​​​​​​​فیلمساز و مستندساز آمریکایی گفت: جهان موسیقی و بسیاری از موضوعات هنری همانند دولت و همه امور در آمریکا، اکنون زیر سلطه صهیونیست‌ها قرار دارد.
«جیمز یوبل» در نشست تخصصی «بررسی نقش صهیونیسم در سینمای جهان» در جریان جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلم‌نامه ایثار در مشهد افزود: تحولات بسیار مهمی از هفت ماه پیش در آمریکا روی داده است، چنان‌که سپتامبر سال گذشته نقطه آغاز این تحولات بود؛ یعنی همان زمانی که یکی از فعالان موسیقی آمریکایی به نام «کانیه وست» روی قدرت صهیونیسم دست گذاشت و در این خصوص فعالیت‌هایی انجام داد.
این فیلمساز ایالت فلوریدا اظهار کرد: کانیه وست وارد مراسم شوی لباسی در فرانسه شد و پیراهنی پوشید که روی آن نوشته شده بود «جان سفیدپوستان مهم است» در واقع او با این کار به جامعه صهیونیسم اعلام جنگ کرد.
یوبل افزود: بیشتر از ۹۰ درصد از موزیسین‌های سیاه‌پوست زیر سلطه‌ صهیونیست‌ها هستند، به‌عنوان مثال اگر شخصیت‌‌های مختلفی از سیاه‌پوستان کنار اوباما یا ترامپ می‌نشستند، همواره یک یهودی حضور داشت که بگوید کدام متن باید برای سخنرانی انتخاب شود، آن‌ها همه چیز را تحت کنترل خود دارند.
این مستندساز آمریکایی خاطرنشان کرد: لابی صهیونیست جهانی و یهودی‌ها آمریکا را زیر سلطه خود دارند و این مسئله را به عینه می‌توان در تولیدات رسانه‌ای آمریکا در بیشتر شبکه‌های رادیو و تلویزیونی مشاهده کرد، البته سرآمد همه این‌ها نقش آشکار لابی صهیونیسم در بیشتر قریب به اتفاق آثار تولید شده در سینمای هالیوود است.
وی بیان کرد: البته باید به این نکته نیز اشاره کنم این مهم نه تنها در هالیوود بلکه در بسیاری از تولیدات مشترک آمریکا با سایر کشورها و همچنین برخی آثار سینمایی تولید شده توسط کشورهای اروپایی آشکارا به چشم می‌خورد.
مستندساز آمریکایی در ادامه خاطرنشان کرد: در اوایل نوامبر یک بازیکن بسکتبال در توییتر فیلمی را منتشر کرد که عنوان آن «از خواب بیدار شوید» بود، این فیلم در سال ۲۰۱۸ تولید شد و بخشی از آن نقش عظیم صهیونیست‌ها در تجارت برده‌داری را آشکار می‌کرد.
یوبل بیان کرد: درحالی‌که این بازیکن بسکتبال تحت فشار قرار داشت، تحول دیگری در نیویورک اتفاق افتاد که در آن گروهی از افراد به کمک او شتافتند و تظاهرات کردند، در همین زمان ناسیونالیست‌ها (ملی گراها) نیز فعالیت‌هایی را راجع به نقش یهود در برده‌داری از سیاه‌پوستان آغاز کردند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه