۷۰ هزار مسکن محرومان در کشور در دست ساخت است

۷۰ هزار مسکن محرومان در کشور در دست ساخت است

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر ۷۰هزار واحد مسکن محرومان با همکاری نهادهای مختلف در سطح کشور در دست اجراست.


حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی‌نژاد روز گذشته در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: آنچه امروز بنیاد مسکن در دستور کار قرار داده، نوسازی مسکن روستاییان و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است و موظف هستیم عمران و آبادانی را به این مناطق برسانیم؛ همان طور که شهرها طرح جامع شهری دارند، روستاها هم از طرح هادی برخوردار هستند تا تکالیف اراضی و ساخت و ساز در روستاها مشخص شود.
وی گفت: تاکنون ۵۲ درصد خانه‌های روستاییان در سراسر کشور و شهرهای کوچک مقاوم‌سازی شده و حاصل آن کاهش خطرات و تلفات ناشی از بلایای طبیعی به خصوص زلزله بوده است به طوری که در زلزله‌های اخیر با ریشتر بالا، تلفات و تخریب نداشتیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی‌نژاد با اشاره به هدف‌گذاری در سال ۱۴۱۰ برای برگزاری جشن ملی نوسازی واحدهای مسکونی در کشور افزود: در چند سال اخیر خیران مسکن‌ساز هم به کمک بنیاد مسکن آمدند و ۲۲ هزار واحد مسکن خیرساز در کشور ساخته‌ شده و در اختیار محرومان قرار گرفته است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه