پیوند آسمانی با مهر امام مهربانی در میقات الرضا(ع)

با حضور آیت الله کازرونی برپا شد

پیوند آسمانی با مهر امام مهربانی در میقات الرضا(ع)

مراسم جشن تکریم زوج‌های جوان با عنوان پیوند آسمانی با مهر امام مهربانی با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب در هیئت امنای کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.


به گزارش آستان نیوز، جشن تکریم زوج‌های جوان با عنوان پیوند آسمانی با مهر امام مهربانی با حضور آیت الله کازرونی نماینده رهبر معظم انقلاب در هیئت امنای کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و عضو مجلس خبرگان رهبری در ایام میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و با حضور ۵۰ زوج جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
 آیت الله کازرونی در این مراسم اظهار کرد: اولین مسئله که در زندگی خیلی مهم است، این است که انسان خوش‌رفتار باشد و خوش‌خلقی در دوام زندگی خیلی مؤثر است.
وی خطاب به نوعروسان حاضر در این جشن گفت: من به شما دختران عزیزم توصیه می‌کنم رساله حقوق امام سجاد(ع) را بخوانید. یک بخش آن در خصوص حق شوهر بر زن و یک بخش آن در خصوص حق زن بر شوهر است که امام راجع به هر دو سخن می‌گویند. 
آیت الله کازرونی ادامه داد: رعایت حقوق یکدیگر، آراستگی زن و شوهر، احترام متقابل، مدارا کردن و قناعت و ساده زیستی از عوامل استحکام بنیان خانواده است.
شایان ذکر است در ابتدای این مراسم کاروان زیر سایه خورشید خادمان حرم مطهر رضوی با حضور در این محفل با پرچم متبرک حضرت امام رضا(ع) فضای مراسم را معطر و به نوعروسان حاضر هدایای متبرک فرهنگی اهدا کردند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه