پایان شب سیاه و سفید بیل در رئال

پایان شب سیاه و سفید بیل در رئال

بازیکنی که در سال 2013 با انتقال 100 میلیون یورو گران‌ترین بازیکن فوتبال نام گرفت، در سال‌های پایانی خود به یک نیمکت نشین و یک بازیکن حاشیه‌ای بیشتر شباهت داشت تا یک ستاره! گل قهرمانی دسیما را زد ولی در ادامه به یک بازیکن اضافی در تیم زیدان بدل شد. دو گل زیبا در فینال کی‌یف مقابل لیورپول به ثمر رساند ولی در ادامه روی سکوها چرت زد و به سوژه دنیا لقب گرفت.
گرت بیل هر چقدر در رئال بالا و پایین‌ داشت، ولی برای تیم ملی ولز  یک ستاره و یک رهبر بود. انگار او در پیراهن کشورش به یک اسطوره بدل می‌شد و می‌توانست زیباترین گل‌ها را به ثمر رساند.  بیل طی هشت سال حضورش در رئال مادرید 125 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد. به عبارتی بدین معناست که بیل در مسابقات لالیگا که 38 بازی در فصل دارد، نزدیک به چهار فصل در لالیگا مصدوم بوده است! آماری حیرت‌انگیز که نشان می‌دهد چقدر این بازیکن با اینکه گل‌های مهم به ثمر رسانده ولی در بسیاری از دور از میادین بوده است. او در لالیگا 176 بازی کرد انجام داد، 81 گل زد، 46 پاس گل داد و سه بار قهرمانی را از آن خود کرد. 
او در شبی که حتی در لیست بازیکنان آنچلوتی نبود با سانتیاگو برنابئو خداحافظی کرد. البته او در جشن قهرمانی امسال رئال نیز حضور نداشت تا یک خداحافظی تلخ را به ثبت رساند. بازیکنی که به عنوان ستاره وارد شد، گل قهرمانی را زد ولی به دلیل حاشیه ، گلف، مصدومیت و بی‌تجربگی یک بازیکن میان رده در فوتبال نام گرفت.
بیل برای آخرین بار می‌تواند در فینال 8 خرداد مقابل لیورپول در لیست قرار گیرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه