ویژه برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر رضوی

ویژه برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر رضوی

ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق(ع) در حرم امام رضا(ع) اعلام شد. 
حجت الاسلام بخشی، مدير مراسم‌ حرم مطهر رضوی گفت: برنامه‌‏های عزاداری و سخنرانی شهادت امام صادق(ع) از پنجشنبه 5 خردادماه آغاز و تا شامگاه جمعه ادامه خواهد داشت. مراسم شب شهادت ششمین امام شیعیان، پنجشنبه قبل و بعد از نماز مغرب و عشا در صحن پیامبر اعظم(ص) آغاز و حجج‌اسلام رضایی تهرانی و قرنی به ایراد سخنرانی می‌پردازند، در ادامه نیز آقایان علی ملائکه، ابراهیم قانع و احمد واعظی به مدیحه‌سرایی، روضه‌‎خوانی، قرائت زیارت امین‌الله و دعای کمیل خواهند پرداخت.
بخشی افزود: مراسم صبح روز شهادت امام صادق(ع) نیز از ساعت 4:45 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری کاشانی و قرائت دعای ندبه و روضه‌خوانی توسط آقای علی برادران در رواق امام خمینی(ره) آغاز می‌شود.
وی تصریح کرد: برنامه مراسم غروب و شام شهادت امام صادق(ع) نیز جمعه ساعت 18 در صحن پیامبر اعظم(ص) با سخنرانی حجج‌اسلام و المسلمین رضایی تهرانی و حسین قرنی و مدیحه‌سرایی و روضه‎خوانی میثم مطیعی همراه خواهد بود. 
مدير مراسم حرم مطهر رضوی ابراز کرد: در دیگر اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی نیز برنامه‌های سخنرانی، حلقه معرفت، مداحی و روضه‌خوانی مراسم شهادت امام صادق(ع) ویژه عموم زائران و مجاوران تدارک دیده‌شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه