تأمین زیرساخت‌های آب‌وفاضلاب در کاظمین

مدیرعامل شرکت آبفا خراسان جنوبی خبر داد

تأمین زیرساخت‌های آب‌وفاضلاب در کاظمین

مدیرعامل شرکت آبفا خراسان جنوبی گفت: در راستای خدمت به زائران اربعین، در مدت دو هفته اقدام‌های لازم برای ایجاد زیرساخت‌های مربوط به آب‌وفاضلاب در کاظمین انجام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، حسین امامی در جلسه کارگروه زیرساخت ستاد اربعین خراسان جنوبی اظهار کرد: نقشه‌های موردنظر در گذشته تهیه شده و لوله‌های مورد نیاز هم تا هفته آینده برای این منظور در اختیار ما قرار می‌گیرد.
به گفته وی با توجه به هماهنگی‌های انجام شده اگر مشکلی برای انتقال لوله‌ها و اتصالات آن به کاظمین به وجود نیاید در مدت دو هفته اقدام‌های لازم برای ایجاد زیرساخت‌های مربوط به آب‌وفاضلاب در کاظمین انجام خواهد شد.
امامی با بیان اینکه واحد تولید لوله‌های فاضلاب در شهرک صنعتی بیرجند از مدار تولید خارج شده و به شکل دیگری باید این لوله‌ها را تأمین کنیم، افزود: با توجه به گرمای هوای عراق در ایام اربعین حسینی، آمادگی ایجاد حمام‌های مورد نیاز برای استفاده زائران را داریم.
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری بیرجند هم با بیان اینکه از سال۱۳۹۵ موکب امام علی(ع) شهرداری با هدف ارائه خدمات نظافتی در ایام اربعین حسینیتشکیل شده است، اظهار کرد: سال۱۳۹۸ با اعزام ۳۰ نفر از کارکنان شهرداری به کاظمین روزانه ۳۰ تن زباله جمع‌آوری شد.
غلامرضا یونسی با اشاره به اینکه برای به وجود نیامدن خللی در خدمات‌رسانی به شهروندان به همین میزان خرید خدمت انجام شد، گفت: درخواست همکاری از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان برای انجام مطلوب‌تر این خدمات به زائران اربعین را در کاظمین داریم.
وی با بیان اینکه پرسنل شهرداری بیرجند در قالب موکب امام علی(ع) در سه نوبت خدمات مورد نیاز را در مدت ۱۲ روز به زائران ارائه می‌کنند، گفت: اگر به شهرداری بیرجند کمک شود با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند برای خرید دستگاه یخ‌ساز اقدام خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه