پیشرفت 55درصدی طرح فاضلاب بجنورد در 30سال

پیشرفت 55درصدی طرح فاضلاب بجنورد در 30سال

معاون بهره‌برداری و توسعه شرکت آب‌وفاضلاب خراسان شمالی با اشاره به کندی اجرای پروژه جمع‌آوری فاضلاب به دلیل کمبود اعتبار گفت: تزریق اعتبار پاسخگوی نیاز نبوده و این طرح تا کنون کند پیش رفته به طوری که طرح جمع‌آوری فاضلاب بجنورد مرکز استان از سال۶۹ در دست پیگیری و اجراست. این طرح حدود ۳۰ سال پیش آغاز شد اما در این مدت تنها ۵۵درصد از شهر زیر پوشش این طرح قرار گرفته است. 
حمید اشک‌زران با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب بجنورد اکنون دیگر پاسخگوی خدمات بیشتر نیست به ایرنا اظهار کرد: اکنون این تصفیه‌خانه با ظرفیت کامل در حال فعالیت است و جذب بیش از این میزان سبب کاهش کیفیت تصفیه می‌شود و از حد استاندارد پایین می‌آید ضرورت دارد برای توسعه خدمات، ظرفیت تصفیه‌خانه دست‌کم تا دو برابر ارتقا یابد. 
اشک زران با بیان اینکه براساس برآوردهای انجام شده، اجرای طرح توسعه تصفیه‌خانه بجنورد دست‌کم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، خاطرنشان کرد: اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر بجنورد و اجرای طرح توسعه تصفیه‌خانه و ارتقای ظرفیت آن به دو برابر ظرفیت فعلی براساس فهرست‌بهای سال گذشته، حداقل یک‌هزار و ۴۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه