پرداخت تسهیلات 2هزارمیلیارد ریالی به بخش دام و طیور

پرداخت تسهیلات 2هزارمیلیارد ریالی به بخش دام و طیور

توحیدی

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به اینکه این بانک نقش مهمی در همراستا و همگام بودن با سیاست‌ها و اهداف دولت در توزیع عادلانه و مردمی‌سازی یارانه‌ها دارد، اظهار کرد: با توجه به مأموریت ما در بانک کشاورزی، می‌توانیم نقش مؤثری در به‌وجود آوردن تحول در تولید و امنیت غذایی از طریق تأمین مالی واحد‌های فعال و کشاورزان فعال در استان داشته باشیم.
حسین نفتی در جمع خبرنگاران با تأکید بر مردمی‌سازی یارانه از سوی دولت، گفت: بانک کشاورزی؛ محل مانور سیاست‌های دولت در بحث کشاورزی کشور به‌خصوص کشاورزی خراسان رضوی است.
وی افزود: با توجه به حذف ارز ترجیحی که دولت در برنامه و جراحی اقتصادی خود قرار داده است و اینکه بتوانیم توزیع عادلانه و مردمی‌سازی یارانه‌ها را داشته باشیم، بخش اعظمی از این حذف ارز ترجیحی و توزیع عادلانه در بانک کشاورزی و به‌خصوص صنعت دام و طیور انجام می‌شود که در این زمینه باید بسیار قوی ظاهر شویم تا امنیت و آرامش فعالان این بخش را به وجود آوریم و بتوانیم حتی از بروز کمترین نارضایتی در بین دامداران و صنعت طیور کشور جلوگیری کنیم.
وی با تأکید بر اینکه درکمتراز 20روز نزدیک به 2هزارمیلیارد ریال تسهیلات به 2هزار و 500نفردر بخش دام و طیور استان پرداخت کردیم، افزود: این تسهیلات در قالب سه گروه تقسیم‌بندی شدند که در یک گروه دامداران سنتی و عشایر بودند که تا سقف 200میلیون تومان این تسهیلات را در قالب دامدارکارت با نرخ 10درصد دریافت کرده‌اند.
مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی افزود: به دلیل اینکه طرح پرداختی‌های ما وسیع‌تر از این موضوع بود و باید به دیگر فعالان صنعت دام وطیور هم این تسهیلات پرداخت می‌شد؛ دامداران متوسط و بزرگ را هم درنظر گرفتیم که بالاتر از میزان سقف وام هم به این دامداران پرداختی داشتیم. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه