گلایه ازکمبود سردخانه و انبار در خراسان جنوبی

گلایه ازکمبود سردخانه و انبار در خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با گلایه از چالش‌های حوزه کشاورزی، یکی از مهم‌ترین آن‌ها را کمبود سردخانه و انبار ذخیره‌سازی محصولات کشاورزی عنوان کرد.
مهدی جعفری در گفت‌وگو با مهر به مناسبت هفته جهاد کشاورزی از افتتاح ۱۰۹پروژه جهاد کشاورزی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: برای این تعداد پروژه مبلغی معادل ۱۰۴میلیارد و ۲۹۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هزینه شده است.
به گزارش مهر، وی اشتغال پایدار و تثبیت شده از این تعداد پروژه را ۳هزار و ۴۸ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد هزار و۵۸ مورد اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود. شهرستان‌هایی که محرومیت بیشتری داشتند از تعداد پروژه بیشتری در این هفته برخوردار خواهند شد .
وی از افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های کشاورزی در ورودی پارک کاجستان بیرجند خبر داد و افزود: این نمایشگاه به منظور نمایش توانمندی کشاورزی به مردم و آموزش لازم در زمینه‌های کشاورزی به مردم دایر می‌شود.
جعفری ادامه داد: در مرکز هر شهرستان یک روزبازار برای عرضه مستقیم کالاهای تولیدی همان شهرستان در نظر گرفته شده تا مردم بتوانند بدون واسطه و دلال، محصولات کشاورزی را خریداری کرده و ارزش افزوده محصول نصیب مردم شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه