تبیین دستاوردهای انقلاب ابزار مقابله با جنگ روانی دشمن

در گردهمایی سیاسی ویژه کارکنان یگان‌های‌های ارتش مطرح شد

تبیین دستاوردهای انقلاب ابزار مقابله با جنگ روانی دشمن

هجدهمین گردهمایی سیاسی ویژه کارکنان یگان‌های‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در مشهد مقدس برگزار شد.
امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در این مراسم گفت: دشمن در تهاجم نظامی شکست خورده و می‌داند نمی‌تواند در مقابل ما بایستد؛ شاهد این مدعا دوران دفاع مقدس است. ولی از آنجا که نیروی انسانی مهم‌ترین مؤلفه در نیروهای مسلح است باید برای ارتقای بصیرت و آگاهی سیاسی نیروی انسانی، جهادگونه تبیین کنیم.
سرتیپ دوم خداداد فلاح، معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این گردهمایی بیان کرد: تهاجم ترکیبی دشمن پنج مؤلفه اساسی دارد؛ جنگ نظامی، جنگ دیپلماسی، جنگ اقتصادی، جنگ روانی و درگیری نامنظم و نبرد پنهان از مؤلفه‌های اساسی دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی است و استکبار و آمریکا با ترکیب و هم‌افزایی این مؤلفه‌ها به دنبال تضعیف ایران هستند.
دکتر سعید حسن خانی، معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش سخنران دیگر این مراسم بود که با اشاره به روند تحولات در نظام بین‌الملل در ۴۰ سال گذشته بیان کرد: آمریکا جایگاه خود را به عنوان ابرقدرت اول جهان از دست داده است و امروز مؤلفه‌های مهم قدرت از جمله توان حل مشکلات جهان، قدرت اجماع‌سازی و توان تهدید رقبای خود را ندارد و در واقع جریان‌ساز جهان نیست ولی ایران با استفاده مطلوب از دوره گذار توانسته امن‌ترین کشور در منطقه پرتلاطم غرب آسیا باشد و در تمامی معادلات منطقه تأثیرگذار است.
 حجت‌الاسلام حسن پرورش، معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی پدافند ارتش نیز در جمع کارکنان حاضر عنوان کرد :در جنگ روانی و ترکیبی دشمن باید واقعیت‌ها را بشناسیم و بر اساس آن به تبیین واقعیت‌های انقلاب بپردازیم؛ اکنون که دشمن به دنبال هویت‌زدایی از انقلاب اسلامی است باید جوانان را با نقشه دشمن آشنا سازیم و به بیان دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی بپردازیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه