بازگشایی نخستین مسیر عبور و مرور از میان اراضی ارتش

بازگشایی نخستین مسیر عبور و مرور از میان اراضی ارتش

شهردار مشهد گفت: در نخستین گام از بازگشایی معابر لشکر، دسترسی‌های شرقی و غربی مهیا شده و مردم از لذت تسهیل عبور و مرور برخوردار می‌شوند.
سید عبدالله ارجائی با بیان اینکه امروز نمونه همدلی به نفع مردم اتفاق افتاده، افزود: در این توافق‌نامه و تفاهم بسیار بزرگ و تاریخی، ساماندهی زمین ۴۰۰ هکتاری که در اختیار ارتش۷۷ بود، رقم خورد.
وی تصریح کرد: آن چیزی که در مرحله نخست در اختیار مردم شریف، زائران و مجاوران آستان مقدس رضوی قرار می‌گیرد معابر اصلی و دسترسی‌های شرقی و غربی است که جا دارد از عنایت ویژه تولیت آستان قدس رضوی و قائم مقام ایشان قدردانی و تشکر کنم که همواره مؤید ما در این مسیر بودند.
ارجائی ادامه داد: در مرحله بعد بیش از ۵۱هکتار فضای سبز در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و در مرحله سوم ۱۵هکتار از اراضی فرهنگی و ورزشی، سوله‌ها و اماکن تاریخی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت که به فرهنگسرا و موزه تبدیل خواهند شد و در گام بعدی ایجاد فضاهای ورزشی متعددی که مردم از آن‌ها بهره ببرند. 
مراسم بازگشایی مسیر‌های طراحی شده در اراضی پادگان، عصر روز گذشته با حضور تولیت آستان قدس رضوی، فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه