دستگیری صیادان حرفه‌ای پرندگان وحشی

دستگیری صیادان حرفه‌ای پرندگان وحشی

رحمانی: رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان مشهد گفت: چهار صیاد حرفه‌ای پرندگان و جانوران وحشی در تور ایست و بازرسی منطقه اسماعیل‌آباد شناسایی و دستگیر شدند.
شیرزور در تشریح ماجرا گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشهد در مناطق آلوده و مشکوک اقدام به برپایی تور ایست و بازرسی با همکاری نیروهای ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) کردند و در پی آن هویت سرنشینان خودرو‌های مشکوک را مورد پایش قرار می‌دادند که در این میان تیم‌های عملیاتی به سرنشینان یک دستگاه سواری ال 90 مشکوک و خودرو را در منطقه‌ای امن متوقف کردند.
رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان مشهد تصریح کرد: وقتی چهار سرنشین خودرو سواری پیاده شدند، مشخص شد هر چهار نفر از صیادان حرفه‌ای و سابقه‌دار در امر شکار و صید جانوران وحشی هستند.
در حالی که این افراد تحت مراقبت قرار گرفتند خودرو آن‌ها هم مورد بازرسی قرار گرفت که در نهایت لاشه 17 قطعه تیهو وحشی، پنج عدد دام حلقوی، دو قبضه سلاح بادی و دیگر ادوات شکار و صید کشف شد.
از همین رو موضوع به اطلاع مقام قضایی رسید و دستور توقیف خودرو شکارچیان صادر و عاملان نابودی حیات وحش پس از تکمیل گزارش اولیه ماجرا به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه