تجهیز نانوایی‌های استان از ابتدای تیرماه به کارتخوان

تجهیز نانوایی‌های استان از ابتدای تیرماه به کارتخوان

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: تمام نانوایی‌ها در سطح استان تا ابتدای تیرماه به کارتخوان‌های هوشمند نان مجهز می‌شوند.
امیر دلداری اظهار کرد: فرایند اجرای فروش هوشمند نان در خراسان رضوی آغاز و دستگاه‌های مربوط وارد استان شده و در حال حاضر در شهرستان‌های کوچک در حال نصب است و به‌زودی در شهرستان مشهد هم آغاز خواهد شد.
وی افزود: تمام نانوایی‌ها باید به این کارتخوان‌ها مجهز شوند. هم‌اکنون در سطح استان 5هزارو600 نانوایی وجود دارد که 30درصد در مناطق روستایی و 60درصد باقیمانده در سایر شهرستان‌ها مستقر هستند.
همچنین 2هزارو300 نانوایی در شهرستان مشهد فعال‌اند و تمام نانوایی‌ها در استان تا ابتدای تیرماه به کارتخوان‌های هوشمند نان مجهز می‌شوند. مشتریان می‌توانند با هر کارت بانکی مانند گذشته نان را خریداری کرده و هیچ سهمیه‌بندی و افزایش قیمتی برای خرید نان در این طرح وجود ندارد.
به گزارش تسنیم، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این سامانه کمک می‌کند تا عملکرد نانوایی‌ها شفاف شده و از طریق کارتخوان‌ها عملکرد هر نانوایی قابل رصد خواهد بود و از بروز تخلفاتی مانند کم‌فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد جلوگیری می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه