بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی ویژه بانوان کشور بهسازی می‌شود

بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی ویژه بانوان کشور بهسازی می‌شود

کرمانشاه  

 به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی مختص بانوان در کشور با 10 میلیارد تومان اعتبار بهسازی خواهد شد.


صابر رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت حدود یازده مجموعه ورزشی در شهر کرمانشاه، اظهار کرد: در این بین مجموعه ورزشی کوثر بزرگ‌ترین و کامل‌ترین مجموعه ورزشی مختص بانوان در کشور است.
وی ادامه داد: این مجموعه دارای زمین چمن فوتبال، پیست دوومیدانی، استخر، سالن ورزشی، مسیر پیاده‌روی و میهمانسراست که فضای مناسبی برای بانوان ورزشکار کرمانشاهی است.
وی به قدمت زیاد مجموعه ورزشی کوثر اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این شرایط تعمیر، تجهیز، نگهداری و زیباسازی این مجموعه را در اولویت قرار داده‌ایم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به برنامه‌ریزی برای زیباسازی این مجموعه ورزشی، اعلام کرد: حدود 10میلیارد تومان اعتبار برای این مجموعه در نظر گرفته‌ایم که این مجموعه ورزشی را زیباتر خواهد کرد و فضای سبز آن گسترش پیدا می‌کند.
وی تأکید کرد: در نظر داریم با توسعه فضای سبز مجموعه، یک پارک برای بانوان در آن راه‌اندازی کنیم که در کنار ورزش از این فضا هم استفاده کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه