موافقت وزیر راه با تقویت زیرساخت‌های حمل ‌و نقل آذربایجان‌ غربی

موافقت وزیر راه با تقویت زیرساخت‌های حمل ‌و نقل آذربایجان‌ غربی

آذربایجان‌غربی  

 وزیر راه و شهرسازی گفت: زیرساخت‌های حمل و نقل استان آذربایجان ‌غربی با توجه به قرار گرفتن این استان در مسیر ترانزیتی باید تقویت شود.


استاندار آذربایجان غربی همراه با مدیر کل راه و شهرسازی استان به منظور تحقق اولویت‌های دولت سیزدهم به ویژه تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل، ارتقای مبادلات تجاری و مرزی، روان‌سازی فرایندهای تجاری در پایانه‌های مرزی و پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن با وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این دیدار رستم قاسمی؛ وزیر راه و شهرسازی از تقویت بهره‌مندی از ظرفیت‌های حمل‌ونقلی آذربایجان‌ غربی خبر داد و گفت: آذربایجان ‌غربی از نظر کریدوری در مسیر ترانزیت قرار دارد و سهم این استان با تکمیل پروژه‌های راهسازی کریدور بزرگراهی غرب کشور و ساماندهی جاده‌های منتهی به پایانه‌های مرزی از درآمدهای حمل‌‌و نقل بین‌المللی گسترش می‌یابد که نتایج اقتصادی و اجتماعی در پی دارد.
استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار ضمن اشاره به تخصیص 70 هزار میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل استان در سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت گفت: توجه ویژه به پروژه‌های راهسازی از جمله تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور که پایانه مرزی بازرگان در شمال استان را به بندر امام خمینی(ره) متصل می‌کند، از مطالبات اساسی استان است.
وی گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید همه پای کار باشند. از آن جایی که این طرح از طرح‌های ابلاغی با اولویت بالا از سوی رئیس‌جمهور است، ما  آمادگی کامل برای تحقق قانون جهش تولید مسکن و تعدیل عرضه و تقاضا در بازار مسکن  را داریم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه