شرکت‌های دانش‌بنیان ایده‌های بزرگ را  عملیاتی کنند

شرکت‌های دانش‌بنیان ایده‌های بزرگ را  عملیاتی کنند

کردستان


  استاندار کردستان به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توصیه کرد به دنبال عملیاتی کردن ایده‌های بزرگ در بخش‌های مختلف استان باشند.
اسماعیل زارعی کوشا در چهارمین جلسه ستاد اقتصاد اظهار کرد: با توجه به وجود نیروی انسانی توانمند، مراکز علمی و دانشگاهی و مواهب طبیعی می‌طلبد این شرکت‌ها به دنبال انجام  و عملیاتی کردن ایده‌ها و طرح‌های بزرگ در سطح استان باشند. زارعی‌ کوشا با بیان اینکه در کردستان مسئله فراوان و مشکلات و چالش‌های جدی در بخش‌های گوناگون کشاورزی، محیط زیست و صنعت داریم، تأکید کرد: مدیران و شرکت‌ها راهکارهای اساسی و بنیانی را در کنار پرداختن به اقدامات خُرد فراموش نکنند.
زارعی‌ کوشا به اختصاص ۱۰درصد از اعتبارات تملک‌ دارایی‌ها برای شرکت‌ها و حمایت از پروژه‌های دانش‌بنیان در سطح کشور و استان نیز اشاره و اظهار کرد: با توجه به حمایت‌هایی که از این شرکت‌ها صورت می‌پذیرد آنان نیز باید عزم خود را برای تولید محصولات دانش‌بنیان به منظور صادرات و رفع نیازهای کشور جزم کنند.
زارعی‌ کوشا پیشنهاد داد برای ایجاد انگیزه و تحرک در شرکت‌های دانش‌بنیان دستگاه‌های اجرایی تفاهم‌نامه‌هایی را برای تولید محصولات و کالاهای مورد نیاز خود در یک برهه زمانی خاص با شرکت‌های دانش‌بنیان منعقد کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه