تنش آبی در ۱۲۷ روستای شهرستان رشت

تنش آبی در ۱۲۷ روستای شهرستان رشت

گیلان

  فرماندار رشت گفت: با ساخت چندین حلقه چاه و ایستگاه‌های پمپاژ و مخازن و ۵۷۹ کیلومتر لوله‌گذاری توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی، ۱۲۷ روستای مواجه با تنش آبی و یا فاقد آب آشامیدنی مناسب شهرستان رشت، از نعمت آب سالم و باکیفیت برخوردار خواهند شد.
حمیدرضا امام پناهی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم نسبت به ارتقای کیفی و ضریب برخورداری روستاییان از آب شرب مناسب، اظهار کرد: با پای کار آمدن قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و هماهنگی بین دستگاه‌ها، گام بزرگی در زنجیره تأمین، انتقال و توزیع آب شرب روستاها برداشته خواهد شد.
وی با بیان اینکه شاخص‌های برخورداری از آب آشامیدنی شهرستان، مناسب مرکز استان با تراکم بالای جمعیتی و انبوه گردشگران نیست، افزود: با اجرای طرح‌های آبرسانی، افزایش قابل قبولی در ضریب برخورداری از آب آشامیدنی سالم در سطح روستاهای رشت را شاهد خواهیم بود.
نماینده عالی دولت در مرکز استان عنوان کرد: با ساخت چندین حلقه چاه و ایستگاه‌های پمپاژ و مخازن و ۵۷۹ کیلومتر لوله‌گذاری توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) به عنوان مجری طرح، ۱۲۷ روستای مواجه با تنش آبی و یا فاقد آب آشامیدنی مناسب شهرستان رشت، از نعمت آب سالم و با کیفیت برخوردار خواهند شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه