روز نیکوکاری ستاره‌ها و رسانه‌ها در مشهد

در روز خبرنگار اتفاق افتاد

روز نیکوکاری ستاره‌ها و رسانه‌ها در مشهد


​​​​​​​خبرنگاران مشهدی امسال در روز خبرنگار مراسم گرامیداشت متفاوتی را تجربه کردند. به همت انجمن خبرنگاران و عکاسان خراسان رضوی تیم «رسانه ورزشی» به کاپیتانی عادل فردوسی‌پور و حضور اصحاب رسانه تهران میهمان خبرنگاران و ستاره‌های فوتبالی مشهد بودند. در تیم مشهدی چهره‌هایی چون خداداد عزیزی، نیکبخت واحدی، حسین بادامکی، رضا صاحبی، سیروس سنگچولی و چهره‌های رسانه ای استان حاضر بودند. این دیدار خیرخواهانه که عواید حاصل از فروش بلیت آن به مؤسسه خیریه گلستان علی(ع) تعلق گرفت در پایان با نتیجه یک بر صفر و با گل نیکبخت به سود مشهدی ها تمام شد. در حاشیه این بازی خبرنگاران رسانه‌های مختلف از مجتمع‌های آموزشی ،رفاهی و ورزشی گلستان علی(ع) بازدید کرده و با کودکان این مؤسسه فوتبال بازی کردند. در بین دو نیمه این بازی از خبرنگاران و عکاسان مشهدی به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد. نکته جالب توجه این بازی تجدید دیدار ستاره‌های قدیمی با هم بود. جایی که ادموند بزیک در کنار بادامکی،عزیزی و نیکبخت خوش و بش کردند و مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.گفتنی است بین دو نیمه این بازی که با قضاوت قهرمانی و سخندان برگزار شد بچه‌های خیریه گلستان علی(ع)با هم به رقابت پرداختند.
نکته جالب این بازی مصاحبه‌های ستاره‌های فوتبال مشهد در مورد سرنوشت فوتبال این شهر بود. بسیاری از آن‌ها معتقد بودند مشهد ظرفیت داشتن تیم لیگ برتری را دارد و با این همه امکانات خوب حیف است از چرخه فوتبال کشور خارج شود. نیکبخت واحدی که روزگاری در تیم ابومسلم برای مشهدی‌ها به میدان می‌رفت، گفت:داشتن این استادیوم‌های زیبا آرزوی هر استانی است. بسیار از تیم‌هایی که الان در لیگ برتر هستند، استادیوم ندارند.اما مشهد با داشتن دو استادیوم بسیار زیبا تیم ندارد. 
فردوسی پور هم ضمن تأسف برای سقوط نماینده خراسان رضوی به لیگ پایین‌تر گفت:مشهد دچار چنددستگی در فوتبال است و تا زمانی که این چنددستگی‌ها باشد این شهر نمی‌تواند حتی با این همه بازیکن خوب هم به لیگ برتر برگردد. بادامکی هم ضمن تشکر از خبرنگاران بابت برگزاری این دیدار از برخوردهای غیر حرفه‌ای در فوتبال خراسان شاکی بود و گفت: متأسفانه اتفاق‌هایی در این شهر می‌افتد که در هیچ کجای دیگر ایران دیده نمی‌شود و تا وقتی این مشکلات حل نشود، پشت گوشمان را دیدیم لیگ برتر را می‌بینیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه