شهادت یکی ازفرماندهان سپاه قدس در حمله صهیونیست‌ها به سفارت ایران در دمشق

شهادت یکی ازفرماندهان سپاه قدس در حمله صهیونیست‌ها به سفارت ایران در دمشق

گزارش‌ها از سوریه حاکی است رژیم صهیونیستی در یک حمله هوایی به ساختمان ضمیمه سفارت ایران در دمشق چندتن از هموطنانمان را به شهادت رسانده است.


براساس اخبار اولیه حداقل ۶نفر در این حمله شهید شده‌اند و به گزارش المیادین در میان این شهدا اسم سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی فرمانده پیشین نیروی زمینی سپاه و معاون عملیات سپاه قدس و سردار رحیمی معاون او هم دیده می‌شود. 
این ساختمان دیوار به دیوار سفارت بوده و طبق بیانیه وزارت خارجه سوریه به‌طور کامل تخریب شده است. در اثر موج این انفجار شیشه‌های سفارت هم شکسته شده است. حمله در زمانی انجام شده که سفیر و خانواده‌اش در این ساختمان حضور نداشته‌اند.
در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است حدود ساعت 5 عصر، دشمن اسرائیلی اقدام به یک تجاوز هوایی از سمت جولان اشغالی کرد و ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف قرار داد.
خبرنگار المیادین همچنین گزارش داده فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه به همراه استاندار دمشق در فاصله اندکی پس از این حمله از ساختمان سفارت ایران و ساختمان مجاور آن که هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته، بازدید کرده‌اند. وزیر خارجه سوریه در این بازدید همچنین با حسین امیرعبداللهیان تماس گرفت و ابعاد ماجرا را در گزارشی برای همتای ایرانی خود تشریح کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه