تکریم خانواده‌های دارای سه معلول

با دستور تولیت آستان قدس رضوی انجام شد

تکریم خانواده‌های دارای سه معلول


​​​​​​​همزمان با روز جهانی معلولان و با دستور تولیت آستان قدس رضوی، ۱۵۰ خانواده دارای سه معلول در شهر مشهد مورد تفقد خادمان حضرت رضا(ع) قرار گرفتند و هدایای متبرک، بسته‌های حمایتی و کمک هزینه تأمین نیازهای نگهداری از معلولان به آن‌ها اهدا شد.
حمایت از معلولان و خانواده‌های آن‌ها توسط آستان قدس رضوی، صرفاً محدود به روز جهانی معلولان نیست و در ایام مختلف سال برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار بوده است، با این حال بنیاد کرامت رضوی در گرامیداشت روز جهانی معلولان نیز برنامه ویژه‌ای تدارک دید و اجرایی کرد.
مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی در این باره گفت: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه این روز، حضور خدام بارگاه منور رضوی در منازل خانواده‌های دارای سه فرزند معلول در شهر مشهد بود که با هدف تکریم آن‌ها صورت گرفت تا در حد توان، از تلاش آن‌ها برای نگهداری از این فرزندان سپاسگزاری کرده باشیم. 
غلامی ادامه داد: علاوه بر اهدای متبرکات و هماهنگی لازم برای تشرف به زیارت حضرت رضا(ع) و اهدای دعوت‌نامه مهمانسرای حضرت(ع)، با دستور تولیت آستان قدس رضوی برای جبران بخشی از هزینه‌های سنگین نگهداری از معلولان، برای این خانواده‌ها اعتباری تأمین و در قالب کمک نقدی به آن‌ها اهدا شد و علاوه بر آن، مقرر شد ضمن بررسی سایر مشکلات این خانواده‌ها، در حد امکانات و مقدورات آستان قدس رضوی، برای حل آن‌ها اقدام شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه