چشم امید جهان به اقتدار ایران

چشم امید جهان به اقتدار ایران

دکتر محمد عبد القدوس، نویسنده و فعال فرهنگی از بنگلادش


ما جمهوری اسلامی ایران را الگوی خود می‌دانیم و به آن افتخار می کنیم، هرچند خبر ناآرامی‌های اخیر قلب‌مارا جریحه دار کرد. حضور و مشارکت فعال بانوان ایرانی در همه عرصه‌ها، توأم با حفظ عفت و حجاب خود و با استقلال و آزادی در بین دولت‌های مسلمان زبانزد است. 
این دستاورد بانوان ایرانی مرهون قطره قطره خون شهدا بوده است. بنابراین خواهران ایرانی‌ما باید دقت کنند فریب وسوسه‌های شیطانی رسانه‌های خارجی را نخورند. باتوجه به اینکه اکنون برخی جمع می‌شوند و اغتشاشات بر پا می‌کنند که بی‌حجاب باشند. آیا این خیانت به آرمان‌های خون شهدا نیست؟ 
با اصطلاحات نباید بازی کرد. حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی ما،می فرمایند:«بهترین شرایط برای یک زن مسلمان این است که مردی او را نبیند و او نیز به مردی نگاه نکند».  
واژه هایی همچون حجاب اجباری و حجاب اختیاری که از سوی بیگانگان مطرح می‌شود، بازی با الفاظ است. این‌ها بازی با الفاظ است که شیطان راه انداخته تا زن مسلمان را در دام خود گرفتار کند. حجاب شرف عرش‌الهی است که خود خدا او را قدر و منزلت بخشیده است. 
راه انداختن تحصن و نهضت وقتی ارزش دارد که در مسیر حق باشد. اما  اگر مسیر مشخص نباشد، غیر از خسران چیزی بدست نخواهد آمد. من همه را دعوت به عقلانيت و منطق و آرامش در اين شرايط و تبعيت از رهبر معظم انقلاب می‌كنم که نیاز این دوران از شرایط جمهوری اسلامی است. 
در پایان خواهش بنده از آحاد ملت عزیز ایران این است که شما می دانید میلیون‌ها مسلمان مظلوم و مستضعف در سراسر جهان هستند که تمام چشم امیدشان به یکپارچگی و اقتدار شما دوخته شده است. 
شاید همان‌طوری که ماهی قدر آب را نمی‌شناسد، برخی از شهروندان احیاناً دنیاپرست شما نیز ممکن است قدر جمهوری اسلامی را ندانند و فریب تبلیغات غرب را بخورند. ولی باور کنید، در جهان امروز شما فقط زنده هستید؛ آن هم به برکت جمهوری اسلامی.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه