اعلام فراخوان سومین رویداد ملی «شکوه مادری»

اعلام فراخوان سومین رویداد ملی «شکوه مادری»


مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی فراخوان برگزاری سومین رویداد ملی «شکوه مادری» را منتشر کرد. به گزارش آستان‌نیوز، این مرکز با همکاری کانون‌های بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در سراسر کشور با هدف تکریم مقام والای مادر، ترویج موضوع فرزندآوری و معرفی مادران الگو، برای سومین سال رویداد ملی «شکوه مادری» را برگزار و از 18 مادر برگزیده تجلیل خواهد کرد.
مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: فراخوان این رویداد فرهنگی با شعار «فرزندآوری، مجاهدتی بزرگ» در سراسر کشور منتشر شده و نام‌نویسی مادران نمونه در این رخداد تا پنجم بهمن سال جاری ادامه خواهد داشت. فاطمه دژبرد افزود: این رویداد که با هدف ترویج فرزندآوری و گذر از بحران جمعیتی کشور برگزار می‌شود شامل سه بخش است؛ بخش نخست مربوط به نام‌نویسی از مادران جوان كمتر از ۴۰ سال و فعال اجتماعی، فرهنگی و علمی است که دارای دست‌کم سه فرزند هستند.
وی بیان کرد: بخش دوم به نام‌نویسی مادران عضو شبكه شكوه مادری اختصاص دارد كه در فاصله برگزاری دوره اول تا سوم این رویداد، صاحب فرزند چهارم و بیشتر شده باشند و بخش سوم نیز شامل یک پویش مردمی است که در قالب آن فعالان و حامیان جمعیت معرفی می‌شوند.
مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در ادامه گفت: در سومین رویداد «شکوه مادری» از 18 مادر نمونه تجلیل خواهد شد و همچنین مادرانی كه فرزندشان در دوره برگزاری سومین دوره این رویداد متولد شده و برای آن‌ها نام‌های «رضا» یا «معصومه» را انتخاب کنند نیز به قید قرعه جوایزی دریافت خواهند کرد.
دژبرد یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد ملی می‌توانند با مراجعه به سامانه shokohmadari.razavi.ir نام‌نویسی و اطلاعات خود را درج کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه