ایجاد گذرگاه مرزی یکی از اولویت‌های خراسان‌شمالی است

ایجاد گذرگاه مرزی یکی از اولویت‌های خراسان‌شمالی است

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی گفت: ایجاد گذرگاه مرزی یکی از اولویت‌های این استان در مسیر توسعه است که باید به آن توجه شود.


محمد وحیدی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: یکی از اولویت‌ها و مزیت نسبی ما مرز است، اما خراسان شمالی با داشتن ۳۰۵ کیلومتر مرز با کشور ترکمنستان متأسفانه نقطه باز مرزی ندارد که این موضوع در سفر ریاست جمهوری به استان مطرح شد.
وی گفت: در موضوع نقطه باز مرزی در مرحله نخست باید راه مناسب ایجاد شود تا مسیر رفت‌وآمد برای ایجاد این گذرگاه مرزی داشته باشیم. از تأسیس شهرستان رازوجرگلان سال‌ها می‌گذرد، ولی متأسفانه هنوز آن را محروم‌ترین شهرستان استان می‌شناسیم.
وی حوزه سلامت، آب شرب و تأمین آب مورد نیاز در حوزه زیرساختی را یکی از اولویت‌های این شهرستان برشمرد و ادامه داد: وجود دشت ممنوعه در شهرستان رازوجرگلان یک فرصت است که باید از آن استفاده بهینه کرد.
وی در خصوص پروژه بیمارستان ارتش شهرستان رازوجرگلان نیز گفت: در دو سه هفته اخیر برای این بیمارستان موقت یا صحرایی با سازه سبک پیگیری‌های زیادی صورت گرفت و تفاهم‌نامه‌ای بین ارتش و وزارت بهداشت امضا و مقرر شد پروژه تحویل وزارت بهداشت شود تا کار را شروع کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه