بیمارستان صحرایی راز و جرگلان مشکل حقوقی دارد

بیمارستان صحرایی راز و جرگلان مشکل حقوقی دارد

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: علت اینکه تاکنون مرکز درمانی صحرایی ارتش در راز و جرگلان راه‌اندازی نشده، وجود اختلافات حقوقی بوده است.


دکتر عفتی‌زاده با اشاره به اینکه مرکز درمانی که ارتش در شهرستان راز و جرگلان ایجاد کرده ۷۰۰مترمربع مساحت دارد، اظهار کرد: برای این پروژه هیچ استاندارد بین‌المللی یا وزارتخانه‌ای تعلق نمی‌گیرد.
وی تأکید کرد: با این وجود دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به دنبال بهره‌برداری و استفاده از آن است؛ اما اختلافات حقوقی میان وزارت بهداشت و ارتش وجود دارد که ارتش به عنوان متولی این مرکز باید این اختلافات را حل کند.
عفتی‌زاده افزود: نیروی انسانی هم برای این مرکز در نظر گرفته شده؛ اما در گام نخست باید اختلاف‌های حقوقی از سوی ارتش رفع شود. 
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: از طرف دیگر در حال حاضر یک مرکز شبانه‌روزی در شهر راز راه‌اندازی شده و پزشکان با تخصص‌های زنان، داخلی، اطفال و خدمات رادیولوژی در این مرکز فعال هستند. همچنین مصوبه ساخت بیمارستان ۶۴تختخوابی برای شهرستان راز و جرگلان گرفته شده و در حال ساخت این بیمارستان هستیم که در مرحله خاکبرداری قرار دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه