سیدآباد فقط روی کاغذ «شهر» است

سیدآباد فقط روی کاغذ «شهر» است

شهردار سیدآباد چناران گفت: سیدآباد فقط روی کاغذ از روستا به شهر ارتقا یافته چون هیچ‌‌گونه امکاناتی برای خدمات‌رسانی نداریم.


احسان ترمه در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: هر دستگاهی که بخواهد به مردم خدمات ارائه دهد باید تجهیزات مورد نیاز را هم داشته باشد اما عملاً سیدآباد فقط روی کاغذ از روستا به شهر ارتقا یافته و هیچ ‌گونه امکاناتی نداریم. 
سیدآباد روستایی بوده که پارسال به شهر ارتقا یافته و یک خودرو نیسان وانت و پنج نیرو در حوزه خدماتی تنها داشته شهرداری است. هیچ گونه تجهیزاتی از جمله کامیون، بیل و لودر در سیدآباد نداریم و باید از بخش خصوصی کمک بگیریم.
وی در ادامه بیان کرد: کمبودهایی که به خصوص در حوزه ماشین‌آلات داریم با واریزی‌های اندک دولت برطرف نمی‌شود و تلاش می‌شود در حوزه لجستیکی از محل تسهیلات کم‌بهره مقداری بتوانیم خود را تقویت کنیم.
شهردار سیدآباد افزود: شهرداری که در ماه فقط ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان از محل سازمان شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و مالیات بر ارزش افزوده‌ دریافت می‌کند چگونه می‌تواند اهداف بزرگ‌تری را دنبال کند، کمبود منابع مالی به شدت آزاردهنده شده است. با وجود اینکه خرید ماشین‌آلات و تجهیز کردن بخش لجستیک شهرداری در دستور کار قرار دارد اما به دلیل کمبود منابع داخلی هنوز عملیاتی نشده است.
شهردار سیدآباد در ادامه با بیان اینکه ۲۰ تا ۳۰ درصد مساحت شهر را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد، اظهار کرد: با توجه به اینکه جمعیت شهر رو به افزایش است می‌طلبد طرح مطالعاتی هر چه زودتر تهیه شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه