پخش روزانه 70 ساعت برنامه از حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در شبکه قرآن گفت

پخش روزانه 70 ساعت برنامه از حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی فعالیت‌های رسانه‌ای این مرکز در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد و گفت: در ماه میهمانی خدا روزانه بیش از ۷۰ ساعت برنامه رسانه‌ای در این آستان تولید و برای عموم مخاطبان داخلی و خارجی پخش شده است. 


به گزارش آستان‌نیوز، محسن هوشمند که به مناسبت عید سعید فطر در ویژه‌برنامه «عید بندگی» شبکه قرآن حضور یافته بود، گفت: در شب سال تحویل بزرگ‌ترین اجتماع نوروزی ایرانیان در حرم مطهر رضوی شکل گرفت و شاهد حضور بیش از 2میلیون زائری بودیم که توفیق داشتند سال جدید را در کنار مضجع نورانی ثامن الحجج(ع) تحویل کنند و پس از آن به فاصله کمتر از ۱۳ ساعت، مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نخستین روز از سال برگزار شد و در این مراسم نیز شاهد حضور چشمگیر زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی بودیم.
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی افزود: این دو رویداد بزرگ نوروزی با حداکثر ظرفیت رسانه‌ای پوشش داده شد و تلاش کردیم علاوه بر خیل گسترده زائران حاضر در مراسم، عموم مخاطبان و دلدادگان اهل‌ بیت(ع) نیز از طریق امواج رسانه‌ای دل‌هایشان را راهی مشهدالرضا(ع) کنند.
هوشمند تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان به همت خادمان و خادمیاران رضوی در مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس، به طور میانگین روزانه بیش از 50 ساعت برنامه تلویزیونی و بیش از 20 ساعت برنامه رادیویی به زبان‌های مختلف پخش شد. 
همچنین در بستر فضای مجازی برنامه‌های ویژه مخاطبان بین‌المللی به زبان‌های آذری، اردو و پرتغالی تولید و پخش شد.به گفته او، امسال برای نخستین بار پوشش مراسم شب‌های قدر با ۳۵ دوربین انجام و منجر به افزایش کمی و کیفی خدمت رسانه‌ای در این عرصه شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه