تردد بیش از ۹ میلیون وسیله نقلیه در فروردین

در محور‌های مواصلاتی خراسان شمالی ثبت شد

تردد بیش از ۹ میلیون وسیله نقلیه در فروردین


تردد ۹ میلیون و ۶۷۰ هزار و ۳۸۱ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی طی فروردین‌ماه به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵درصد کاهش یافته است.
مدیرکل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در این مدت بیش از ۸۷۵ هزار وسیله نقلیه وارد و بیش از ۹۵۰ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شدند که در مقایسه با سال گذشته به ترتیب 1/62درصد کاهش و 5/27 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
محمد مشتری همچنین میزان تخلف ثبت‌شده توسط دوربین‌های ثبت تخلف در یک ماه فروردین را ۶۱هزار و ۹۳۷ مورد برشمرد و گفت: پرترددترین محور در این مدت، بجنورد - شیروان و برعکس با ثبت بیش از ۶۴۹ هزار تردد وسیله نقلیه بوده است.
وی افزود: براساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، چمن‌بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و برعکس پرترددترین و صفی‌آباد – گراتی و برعکس كم ترددترين محور بوده است.
وی محور میامی – گرمه را دارای بيشترين درصد تردد وسايل نقليه سنگين ذکر و اظهارکرد: در این بازه زمانی، محور چمن‌بید – گرمه و برعکس دارای بيشترين سرعت متوسط تردد و بيشترين درصد تخلف سرعت غيرمجاز بود. 
مدیرکل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی ساعت اوج تردد در فروردین امسال را ۱۷ تا ۱۹ دانست و ادامه داد: بيشترين درصد تخلف فاصله غيرمجاز در محور چمن‌بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و برعکس ثبت شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه