حضور والیبالیست خراسان‌شمالی در لیگ جهانی

رئیس هیئت والیبال استان خبر داد

حضور والیبالیست خراسان‌شمالی در لیگ جهانی


لیگ جهانی والیبال در حالی از ماه آینده آغاز می‌شود که علی اصغر مجرد، لژیونر از خراسان شمالی در تیم ملی به دلیل مصدومیت از حضور در این رویداد بین‌المللی باز ماند و تنها علی حاجی‌پور در ترکیب تیم ملی بزرگسالان راهی این لیگ خواهد شد.
علی حاجی‌پور ملی‌پوش هم‌استانی با حضور در لیگ جهانی پرچم پرافتخار کشورمان را بار دیگر به اهتزاز درخواهد آورد، بلندقامت آتیه داری که توانست به اردوهای تیم ملی راه یابد و پیراهن تیم ملی را به تن کند.
فرهاد قلی‌زاده، رئیس هیئت والیبال خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه والیبال استان روزهای درخشانی را سپری خواهد کرد، به حضور سه والیبالیست استان در تیم ملی اشاره و اظهار کرد: هم اکنون در رده سنی بزرگسالان علی‌اصغر مجرد و علی حاجی‌پور و در رده سنی نوجوانان نیز سامان میلانلویی افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتند.
وی گفت: با برنامه‌ریزی منسجم هیئت و شرایط ویژه فدراسیون برای شناسایی استعدادهای والیبال امیدواریم تعداد بیشتری از والیبالیست‌های استان شرایط حضور در تیم ملی را کسب کنند.
رئیس هیئت والیبال خراسان‌شمالی افزود: والیبال استان با داشتن لژیونرهایی نظیر علی‌اصغر مجرد سطح توقعات مردم از این ورزش در استان را بالا برده و انتظار می‌رود زمینه برای ورود تعداد ورزشکاران والیبال استان به اردوی تیم ملی مهیا شود.
قلی‌زاده تصریح کرد: همچنین اردونشینی النا همایونی‌راد در سومین اردوی تیم ملی دختران زیر ۱۶سال نیز از دیگر رویدادهای پرافتخار هیئت برای حضور تأثیرگذار بانوان در تیم ملی است.
به گفته قلی‌زاده در شرایط جدید فدراسیون والیبال امکان نام‌نویسی همه فراهم شده و تنها صحت‌سنجی از سوی هیئت صورت می‌گیرد و سرمربی تیم ملی با منطقه‌بندی و حضور در استان‌ها والیبالیست‌های مستعد را شناسایی می‌کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه