تبیین راهبردهای هنری رسانه‌ای فرهنگ میزبانی و ادب حضور در مشهدالرضا(ع)

در قالب برنامه علمی جشنواره صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد(ع) صورت می‌گیرد

تبیین راهبردهای هنری رسانه‌ای فرهنگ میزبانی و ادب حضور در مشهدالرضا(ع)

همزمان با دهه كرامت رضوی، نشست علمی «مبانی و راهبردهای هنری رسانه‌ای نهادینه‌سازی فرهنگ میزبانی و ادب حضور در مشهدالرضا(ع)» با همکاری دبیرخانه جشنواره صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد(ع) و مركز تحقیقات كاربردی تبلیغ و تربیت دینی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.


به گزارش آستان‌نیوز، دبیرخانه جشنواره صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد(ع) و مركز تحقیقات كاربردی تبلیغ و تربیت دینی امام رضا(ع) در قالب برنامه‌های علمی این جشنواره نشست علمی «مبانی و راهبردهای هنری رسانه‌ای نهادینه‌سازی فرهنگ میزبانی و ادب حضور در مشهدالرضا(ع)» را با حضور كارشناسان و استادان دانشگاه در مشهد برگزار می‌کند.
دكتر بهزاد حسن‌نژاد كاشانی؛ مدرس دانشگاه و مدیر مسئول مجله بین‌المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد، دكتر حسین مهربانی‌فر؛ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی و دكتر نعمت‌الله فیروزی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و رئیس مركز تحقیقات كاربردی تبلیغ و تربیت دینی سخنرانان و كارشناسان این نشست علمی هستند.
این نشست علمی از ساعت 16 دوشنبه هشتم خرداد ماه 1402 در سالن جلسات شهید چمران دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) تدارک دیده شده است و به شركت‌كنندگان گواهی حضور اعطا خواهد شد.
شایان ذكر است دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) با همكاری سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، نخستین جشنواره ملی «صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد(ع)» را با هدف شناسایی و حمایت از ظرفیت‌‌های داخل كشور در توسعه صنایع خلاق رضوی بهمن ماه 1402 در مشهد برگزار می‌كند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه