رهبر انصارالله: آمریکا در منطقه، شکست تمام‌عیاری متحمل شد

رهبر انصارالله: آمریکا در منطقه، شکست تمام‌عیاری متحمل شد

رهبر جنبش انصارالله و انقلاب یمن، طی سخنانی در مراسم سالگرد «فریاد در برابر مستکبران» تأکید کرد این شعار برای بسیج هر چه بیشتر و افزایش آگاهی درباره اهمیت موضع‌گیری در برابر دشمنان خداوند ضرورت دارد. 


سید عبدالملک الحوثی با تأکید بر ضرورت مقابله با حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به امت اسلام، گفت: رجوع به فرهنگ قرآن، راهکار مقابله با دسیسه‌های واشنگتن و تل‌آویو است.
رهبر انصارالله با تأکید بر اینکه آمریکا در حال ضعیف شدن است، تصریح کرد: قدرت اقتصادی آمریکا که با آن بر سایر کشورها سیطره داشت، در حال تضعیف است. آمریکا با مشکلات و بحران‌های عمیق داخلی روبه‌رو بوده و به بزرگ‌ترین کشور بدهکار در جهان بدل شده است. 
وی گریزی هم به آمادگی جنبش حزب‌الله و قدرت آن برای مقابله با صهیونیست‌ها زد و گفت: جبهه لبنان هم با قدرت حضور دارد. دشمن نیز در ترس و وحشت به سر می‌برد. آمریکایی‌ها در دهه گذشته تلاش کردند جنگ در منطقه را به سود خود به پایان ببرند تا با خیال راحت، به رقابت با چین و روسیه بپردازند، ولی نه در سوریه، نه عراق، نه فلسطین و نه یمن، نتوانستند این کار را انجام دهند. آمریکا در منطقه، شکست تمام‌عیاری متحمل شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه