پرسپولیس با پیروزی به تعطیلات رفت

پایان سال فوتبالی 1402

پرسپولیس با پیروزی به تعطیلات رفت

پرسپولیس در آخرین دیدار خود در 1402 به مصاف تیم پیکان رفت و توانست با پیروزی 2 بر صفر به تعطیلات برود. شاگردان اوسمار در پی کسب ۳ امتیاز این بازی بودند تا کورس بالای جدول همچنان داغ بماند. سرخ‌ها در شرایطی در این بازی به میدان ‌رفتند که سروش رفیعی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند اما بقیه بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند تا کار سختی برای کسب سه امتیاز مقابل تیم عنایتی نداشته باشند.


تیم پیکان با رضا عنایتی که با دو برد متوالی مقابل تیم‌های بالای جدولی سپاهان و ملوان با روحیه خوب آماده بازی با پرسپولیس شده بود به سد سخت میزبان خورد 
و چاره ای جز تسلیم نداشت. در این بازی کنعانی‌زادگان بعد از محرومیت در شهرآورد ستاره بازی بود . او دو گل زد و یکی دو فرصت خوب را هم از دست داد. در دقیقه ۳۶ و در حالی که توپ در اختیار مهدی ترابی بود او به مسعود ریگی پاس داد و بازیکن پیکان در محوطه جریمه روی هافبک پرسپولیس مرتکب خطا شد و داور به سود پرسپولیس پنالتی اعلام کرد تا کنعانی زادگان دروازه ناصری را باز کند. در دقیقه ۵۱ در یک رفت و برگشت توپ به ترابی رسید و او آن را به سمت دروازه پیکان سانتر کرد که با ضربه سر کنعانی زادگان همراه شد و گل دوم پرسپولیس به ثمر رسید. پرسپولیس با این پیروزی 43 امتیازی شد تا در سال 1403  به دنبال از بین بردن اختلاف باشد. اما در دیگر بازی‌ها تیم سپاهان بعد از چند نتیجه نه چندان مطلوب مقابل گل گهر به پیروزی دو بر صفر رسید تا سال را با شکست تمام نکرده باشد. در دقیقه ۶ و روی پاس فرشاد احمدزاده، رضا شکاری توانست گل اول را برای سپاهان به ثمر برساند تا شاگردان «ژوزه مورایس» با پیروزی به رختکن بروند. در نیمه دوم این بازی بازیکنان گل گهر حملات زیادی را برای جبران گل خورده روی دروازه سپاهان ایجاد کردند اما در دقیقه ۶+ ۹۰ و در حالی که تنها دو دقیقه از ورود کاوه رضایی گذشته بود این بازیکن توانست گل دوم را برای سپاهان به ثمر برساند تا این دیدار با برتری سپاهان به پایان برسد.
سپاهان با این پیروزی ۳۷ و گل گهر هم ۳۳ امتیازی باقی ماند.
تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و نساجی مازندران هم در ورزشگاه امام خمینی اراک و با قضات امیر ایار به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید. نیمه اول این دیدار به صورت پایاپای دنبال شد و فرصت منجر به گل روی دروازه‌ها شکل نگرفت تا اینکه در دقیقه ۴۴ امیر نوری موفق شد نخستین گل بازی را برای آلومینیوم به ثمر برساند تا شاگردان مجتبی حسینی با پیروزی به رختکن بروند. در نیمه دوم این دیدار هم تیم نساجی نتوانست دروازه آلومینیوم را باز کند تا این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان برسد.آلومینیوم با این پیروزی ۲۸ امتیازی شد و همچنین در رده هفتم جدول باقی ماند و نساجی مازندران هم با ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد. مس رفسنجان و ذوب آهن هم به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه