فروش بی‌بازگشت به بهانه مولدسازی

هشدار جدی به مدیرکل

فروش بی‌بازگشت به بهانه مولدسازی


علی عبداحد با وجود اینکه کلیات طرح مولدسازی املاک مازاد و راکد دستگاه‌های دولتی بسیار منطقی و کارگشاست، اما در مورد مازاد بودن املاک متعلق به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، آنچه دغدغه جدی جامعه عظیم ورزشی استان است، اجرا و عمل صحیح به منویات رهبر معظم انقلاب توسط مسئولان است.
 مسئولان باید توجه داشته باشند با هرگونه برداشت اشتباه از طرح مولدسازی و تفسیر سلیقه‌ای و احساسی و توجیه بدهکاری‌ها به پیمانکاران و ...  ناخواسته چوب حراج بر پیکر و املاک و میادین ورزش مشهد مقدس و استان زده می‌شود و چنانچه این‌گونه شود و طرح مولدسازی به بیراهه هدایت شود، به یقین در مقابل نونهالان و نوجوانان آینده و ورزش استان جوابگو و مسئول هستند؟
سیدحامد حسینی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی که دبیری کارگروه استانی مولدسازی را به عهده دارد، می‌گوید: تشخیص مازاد بودن املاک در ابتدا توسط خوداظهاری دستگاه‌ها بوده و در مرحله بعد مجری (اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان) نسبت به شناسایی اموال مازاد و دستگاه‌هایی اجرایی استان اقدام و پیشنهادهای دستگاه بهره‌بردار ملک را در کارگروه استانی که به ریاست استاندار با دبیری اداره کل امور اقتصادی و دارایی و عضویت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دادستانی استان برگزار می‌شود مطرح می‌کند، سپس کارگروه استانی پس از تصویب مازاد بودن املاک مورد بررسی، مصوبات خود را به هیئت عالی مولدسازی دارایی‌های دولت ارسال می‌کند تا مجوز فروش صادر شود.
بنابراین مدیرکل ورزش می‌باید ضمن مشاوره تخصصی با معاونان و کارشناسان اداره کل، پیشکسوتان و قهرمانان ملی و هیئت‌های ورزشی و به‌خصوص صاحبنظران و اهالی رسانه، با دقت و دوراندیشی تمام جوانب را بررسی کند و خیلی با احتیاط تصمیم به خوداظهاری املاک مازاد کند! 
چنانچه ملک و یا زمینی و میادین ورزشی آن‌هم در بهترین نقاط شهر مشهد فروخته شد، برگشت این ارثیه‌های گرانبها با معجزه هم ممکن نیست! بنابراین جناب مدیرکل لطفاً در خوداظهاری املاک مازاد و یا راکد ورزشی‌تان خیلی دقت کنید، هر چند به نظر ما اداره کل شما ملک مازاد و راکد که ندارد! بماند بلکه بسیار هم کمبود امکانات ورزشی در استان دارید!

برچسب ها :
ارسال دیدگاه