بیان تفسیر سوره نور با محوریت «سبک زندگی عفیفانه»  در ماه مبارک رمضان

بیان تفسیر سوره نور با محوریت «سبک زندگی عفیفانه»  در ماه مبارک رمضان

یکی از برنامه‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان بیان تفسیر سوره مبارکه نور با محوریت سبک زندگی عفیفانه است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شریعتی‌تبار، پژوهشگر بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و مفسر این جلسات قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگار آستان‌نیوز، ماه مبارک رمضان را ماه نزول قرآن ذکر کرد و با بیان اینکه برنامه تفسیر ماه مبارک رمضان هر روز در بنیاد پژوهش‌های اسلامی برگزار می‌شود، گفت: در این برنامه تفسیر سوره نور به مدت 10دقیقه با موضوع سبک زندگی عفیفانه و با محوریت تفسیر و بیان نکات تفسیری این سوره انجام می‌شود؛ سوره مبارکه نور که یک سوره مدنی است و پس از هجرت بر پیامبر(ص) نازل شده مشتمل بر معارفی است و نیز بخش‌ها و آیات بسیاری از این سوره به موضوع عفاف و زندگی عفیفانه اختصاص دارد.
مدیر گروه فقه و اصول بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: تفسیر سوره نور از ابتدای ماه رمضان تا انتهای این ماه عزیز ادامه خواهد داشت و نکات تفسیری آن بیشتر حول محور سبک زندگی عفیفانه تبیین می‌شود.
وی اظهار کرد: در پایان ماه رمضان ضمن برگزاری آزمون مجازی، گواهی حضور به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد و همچنین جوایزی به برترین‌های این دوره اهدا می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه