پروژه آبرسانی خیرساز به 114روستای خراسان شمالی

پروژه آبرسانی خیرساز به 114روستای خراسان شمالی

سرپرست شرکت آبفا استان از ابلاغ قرارداد پروژه آبرسانی خیرساز شامل آبرسانی به 114روستای این استان خبر داد. به گزارش قدس آنلاین، رضا نعیمی در دیدار با نماینده خیر نیک‌اندیش حاج اکبر ابراهیمی، مدیرعامل «بنیاد نیکوکاری فرهنگی ابراهیمی» ضمن قدردانی از اقدام‌های ارزنده این خیر گفت: نخستین پروژه آبرسانی خیرساز شامل آبرسانی به 18روستای شهرستان رازوجرگلان با هزینه‌ای افزون بر 22میلیارد و 19 میلیون تومان که با مشارکت مبلغ 2میلیارد و 819 میلیون تومان توسط خیر حاج اکبر ابراهیمی در سال 1400 اجرا و به بهره‌برداری رسید.
وی دومین پروژه را «پروژه آبرسانی 35 روستایی» معرفی کرد و گفت: این پروژه نیز با مشارکت خیر با اعتباری افزون بر 3میلیارد و 850 میلیون تومان که 21هزارو655 نفر از جمعیت روستایی را از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌کند در مرحله اجراست.
وی همچنین سومین پروژه تعریف شده را «مشارکت مبلغ 12میلیارد و 540 میلیون تومان در اجرای پروژه آبرسانی 114روستایی خراسان شمالی» عنوان کرد و گفت: این پروژه شامل تهیه بیش از 210 کیلومتر لوله برای اجرای شبکه توزیع و خط انتقال آب، حفر هشت حلقه چاه و بهسازی هفت دهنه چشمه است که با مشارکت مؤسسه خیریه حاج اکبر ابراهیمی اجرا خواهد شد. این پروژه در حال حاضر در مرحله ابلاغ بوده که پس از اجرا جمعیتی بیش از20هزارو361 نفر از آب شرب پایدار بهره‌مند خواهند شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه