موفقیت درجام جهانی تدارکات بزرگ می‌خواهد

صیادمنش در گفت‌و‌گو با قدس:

موفقیت درجام جهانی تدارکات بزرگ می‌خواهد

مهاجم جوان تیم ملی درتیم هال سیتی انگلیس روزگار خوشی را می‌گذراند و حتی ممکن است فصل بعد با سوارز نیز هم بازی شود. صیادمنش درباره اینکه ممکن است این بازیکن اروگوئه‌ای به جمع بازیکنان هال‌سیتی ملحق شود، حرف‌های جالبی به زبان می‌آورد. 


تغییرات بزرگ در هال سیتی
صیادمنش می‌گوید:« هال سیتی درحال تغییرات است و به همین دلیل می‌خواهد با برخی بازیکنان قرارداد ببندد تا فصل بعد نتایج مطلوب‌تری را رقم بزند. فوتبال انگلیس بسیار قدرتی است و بازیکنانی می‌توانند درلیگ این کشور دوام بیاورند که از نظر فیزیکی شرایط مطلوبی داشته باشند. مطمئنم سوارز می‌تواند به هال سیتی کمک کند، البته من درجریان نقل وانتقالات باشگاه نیستم و نمی‌دانم این بازیکن قطعاً به تیم مال ملحق می‌شود یا نه». 

لغو بازی تیم ملی
صیادمنش با ابراز نگرانی از لغو بازی با تیم ملی فوتبال کانادا به حرف‌هایش ادامه داد:« دلایل لغو این بازی برای من روشن نیست اما این بازی می‌توانست در راه هماهنگی میان بازیکنان تیم ملی بسیار مفید باشد. به هرحال این اتفاق برخلاف میل ما رخ داده و یکی از بازی‌های مهم ما برای رسیدن به جام جهانی فوتبال لغو شده است اما دنیا برای ما به آخر نمی‌رسد وتلاش می‌کنیم با آمادگی کامل به جام جهانی برویم».
وی در خصوص انگیزه ملی پوشان برای حضور در قطر گفت:« قرار است در قطر یک اردوی تمرینی برگزارکنیم. هرتصمیمی مسئولان فدراسیون فوتبال بگیرند را ما باید بپذیریم و نباید فضا را طوری جلو ببریم که سبب پایین آمدن روحیه‌هایمان بشود. تلاش می‌کنیم دراین شرایط سخت هم به اوج آمادگی برسیم، اما یک نکته را باید کلی اعلام کنم. تیم ملی برای خلق نتایج مطلوب درجام جهانی نیاز به تدارکات قوی دارد و امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال در روزهای آتی زمینه برگزاری بازی‌های تدارکاتی مناسب را فراهم کنند. از صمیم قلب امیدوارم مشکلات تیم ملی برطرف شود. با این حال شک نکنید تیم ملی در شرایط سختی که برایش به وجود آمده با انگیزه بیشتری به جام جهانی می‌رود».

بازی با انگلیس
صیاد‌منش بازی با انگلیس را مهم‌ترین بازی تیم ملی می‌داند و می‌گوید: «در اینجا(انگلیس)برای این دور از جام جهانی خیلی روی قهرمانی کشورشان حساب باز کرده اند ما اگر بتوانیم مقابل این تیم آبرومندانه بازی کنیم و امتیاز بگیریم خیلی می تواند در روحیه بچه‌ها تأثیر بگذارد و البته سایر تیم‌ها هم روی ما حساب دیگری باز می‌کنند. ضمن اینکه معادلات گروه را هم عوض می کنیم».

قهرمانی استقلال
«خیلی خوشحالم استقلال سرانجام به آنچه استحقاقش را داشت دست یافت و موفق شد پس از چند سال هواداران را خوشحال کند. نتایج این تیم در فصل جاری گواه این مدعاست که آن‌ها سزاوارترین تیم برای قهرمانی بودند».

ازدواج 
صیادمنش درباره اینکه به تازگی ازدواج کرده نیز توضیحی جالب دارد:
« قسمت من این بود که در این سن به زندگی مشترک بروم. خدا را شکر می‌کنم همسری نصیب من شده که به خوبی یک فوتبالیست را درک می‌کند. برایم دعا کنید که یک زندگی خوب را داشته باشم».

​​​​​​​خبرنگار: حمیدرضا عرب  

برچسب ها :
ارسال دیدگاه