واگذاری مجتمع‌های فرهنگی به بخش خصوصی

واگذاری مجتمع‌های فرهنگی به بخش خصوصی

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: این اداره‌کل در نظردارد مجتمع‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه‌وسملقان، گرمه و جاجرم را به بخش خصوصی واگذار نماید. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، علی‌اکبر طهماسبی افزود: با استناد به ماده ٨٨ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در راستای کاهش تصدی‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مجتمع‌های فرهنگی و هنری «گلشن» بجنورد، «غدیر» شیروان، «نسیم» اسفراین، «اندیشه» مانه‌وسملقان، «شهید صادقی» گرمه و «شهید مطهری» جاجرم به‌بخش خصوصی واگذار می‌شوند.
بهبود خدمات فرهنگی و هنری به مردم، ایجاد اشتغال در حوزه فرهنگ و هنر، استفاده حداکثری از ظرفیت هنرمندان و فرهیختگان شهرستان و استان، افزایش بهره‌وری از امکانات مجتمع و دقت بیشتر در نگهداری از اموال مجتمع، اصلاح نظام خدمت و بهبود عملکرد، بالا بردن جنبه حاکمیتی و نظارتی اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و جلب مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت‌های فرهنگی و هنری از اهداف این طرح به شمار می‌رود.
وی گفت: افراد حقیقی و حقوقی دارای شرایط احراز می‌توانند برای نام‌نویسی در این طرح به سامانه ستاد یا تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32234412 داخلی (117- 127) ارتباط برقرار کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه