ایران «زیر سایه خورشید»

حضور کاروان‌های خادمان رضوی در ۲هزار نقطه کشور

ایران «زیر سایه خورشید»

در دهه کرامت امسال، 
۶۵ کاروان زیر سایه خورشید با اجرای ۱۱هزار برنامه، 
جای جای ایران اسلامی را با شمیم معطر رضوی عطرآگین خواهند کرد تا همه دلدادگان حضرت رضا(ع) با هر فاصله مکانی از حرم بهشتی حضرت در مشهدالرضا(ع)، از راه دور زائر این آستان باشند. مدیر عامل مؤسسه جوانان بنیاد کرامت رضوی در نشست خبری اعلام برنامه‌های کاروان‌های زیر سایه خورشید گفت: این کاروان‌ها با هدف پیوند امت با امام رضا(ع) برنامه‌ریزی شده و هدف اصلی آن‌ها امکان زیارت از راه دور امام رئوف برای همه دلدادگان حضرت است. 
مجتبی مختاری افزود: جشن‌های زیر سایه خورشید به دنبال ایجاد جریان زیارت در سراسر کشور و ارتباط با امام رئوف است. این کاروان‌ها علاوه بر انتقال حال و هوای حرم مطهر رضوی به نقاط مختلف کشور، در واقع پلی برای ایجاد اتحاد بین مردم است و مشاهده می‌کنیم که عاشقان امام رضا(ع) به صورت متحد، از کاروان‌های زیر سایه خورشید و خادمان حضرت استقبال می‌کنند. در کنار آن، خادمان امام رضا(ع) اقدام‌هایی نظیر وساطت برای آزادی زندانیان، اطعام محرومان، توزیع بسته‌های معیشتی، جمع‌آوری کمک برای تهیه جهیزیه و... را نیز انجام می‌دهند.
در دهه کرامت امسال ۶۵ کاروان با ۴۰ نوع برنامه در مدت ۱۱ روز به حدود ۲هزار نقطه کشور سفر می‌کنند و در این ایام حدود ۱۱هزار برنامه توسط خادمان اجرا می‌شود. سعی ما بر این است به نقاطی برویم که اهالی آنجا امکان حضور در مشهد را ندارند و یا کمتر دارند همچون بیمارستان‌ها، خانه‌های سالمندان، زندان‌ها، مناطق مرزی و مراکز نظامی، علمی، دانشگاهی، حوزوی، ناوهای جنگی و همچنین حضور در جمع قبایل و عشایر مناطق دورافتاده و سخت‌گذر.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه