فعالیت ۱۱۲ کانون خادمیاری در خراسان شمالی

فعالیت ۱۱۲ کانون خادمیاری در خراسان شمالی

معاون خادمیاری دبیرخانه کانون خدمت رضوی خراسان شمالی از فعالیت ۱۱۲ کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در این استان خبر داد.

محمدرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۱۱۲ کانون خادمیاری آستان قدس رضوی شامل کانون‌های خادمیاری محلی، موضوعی و تخصصی در این استان فعالیت دارند که از این میزان کانون در استان، ۴۰۰خادمیار رضوی در قالب ۱۲کانون خدمت رضوی در شیروان فعال‌اند.
وی نشست‌های توجیهی، بصیرتی، جهاد تبیین و ایجاد گروه‌های جهادی به مناطق محروم این استان برای کمک به نیازمندان را ازجمله عملکرد‌های کانون‌های خادمیاران رضوی دانست.
رحیمی طرح خادمیاری را تنها مسیر برای توفیق ملبس شدن به لباس خادمی حضرت رضا(ع) ذکر کرد و افزود: عموم علاقه‌مندان و واجدان شرایط برای خدمت به بارگاه رضوی می‌توانند از مسیر خدمت به محرومان و مستمندان شهر و دیار خود و یا ارائه خدمت و همکاری تخصصی با مجموعه‌ها و مؤسسات آستان قدس رضوی توفیق خدمت به آن حضرت را بیابند.
وی با اشاره به جایگاه رفیع خدمتگزاری در بارگاه مقدس رضوی گفت: افتخار پوشیدن لباس خادمی این امام رئوف یقیناً مسئولیت و وظیفه خطیری را به دنبال دارد و رفتار و کردار خدام باید تجلی منش و رفتار رضوی باشد.
معاون خادمیاری دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی خراسان شمالی ادامه داد: در این استان ۵هزار و ۶۴۵ خادمیار رضوی در سامانه نام‌نویسی کرده‌اند.
رحیمی اشاعه فرهنگ رضوی و کمک و مساعدت به محرومان جامعه را دو مؤلفه مهم از اهداف طرح خادمیاران رضوی اعلام کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه