استقبال پرشور مسلمانان تانزانیا از پرچم متبرک رضوی

استقبال پرشور مسلمانان تانزانیا از پرچم متبرک رضوی

مسلمانان کشور تانزانیا توفیق یافتند در روزهایی که شمیم رضوی در جای جای ایران و برخی کشورهای جهان پیچیده، میزبان یکی از کاروان‌های زیر سایه خورشید باشند و با نوای «لبیک یا رضا(ع)» از خادمان حضرت میزبانی کنند.
مراسم استقبال از پرچم متبرک حرم مطهر حضرت رضا(ع) با حضور خیل کثیر مسلمانان شهر دارالسلام، پایتخت کشور تانزانیا برگزار شد.
تانزانیا یکی از مقصدهای امسال کاروان‌های زیر سایه خورشید بود تا علاوه بر مردم ایران، دیگر مسلمانان جهان نیز توفیق داشته باشند پس از گذراندن دو سال سخت کرونایی، از خادمان حضرت میزبانی کنند و بر پرچم متبرک حرم مطهر ایشان بوسه بزنند.
در این مراسم  که با حضور جمعی از خادمان بارگاه مطهر حضرت ثامن‌الحجج(ع) برگزار شد جمع پرشوری از مردان و زنان مسلمان، از کاروان رضوی استقبال کردند و بیرق متبرک بارگاه منور رضوی بین حاضران گردانده شد و عاشقان امام رضا(ع) در تانزانیا همراه با مولودی‌خوانی ذاکران اهل بیت(ع)، ایام شادی و سرور ولادت آن امام را جشن گرفتند.
کاروان رضوی همچنین با در دست داشتن پرچم متبرک رضوی در سفارت کشورمان در تانزانیا حضور یافت. در این برنامه که سفیر ایران و رایزن فرهنگی سفارت در آن حضور داشتند، پرچم مقدس رضوی بین حاضران گردانده شد و آن‌ها نیز ارادت خود را به امام رئوف نشان دادند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه