تعطیلی واحدهای تولیدی قابل پذیرش نیست

استاندار خراسان رضوی در سفر به کاشمر:

تعطیلی واحدهای تولیدی قابل پذیرش نیست

استاندار خراسان رضوی با تأکید بر تلاش و برنامه‌ریزی برای احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل در سطح استان گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی را نمی‌پذیریم و باید با احیای آن‌ها از ظرفیت این سرمایه‌های بر زمین مانده استفاده کرد.
به گزارش قدس آنلاین؛ نظری در نشست صمیمی با فعالان اقتصادی کاشمر بر ضرورت شناسایی، بررسی و احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده تأکید کرد و افزود: عقل، نیاز، منطق و ضرورت حکم می‌کند که احیای واحدهای تولیدی در دستور کار متولیان امر در سطح استان قرار گیرد.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه از طرح موضوعات به صورت کلی باید پرهیز شود و مشکلات به صورت ریز مورد رسیدگی و بررسی قرار گیرد، بیان کرد: اولویت جدی و نخست ما در استان بازگرداندن کارخانجات و واحدهای تولیدی به چرخه تولید است، بنابراین انتظارمان این است که صاحبان این واحدها پیگیر باشند تا این مهم محقق شود.
وی با اشاره به مهیا بودن بستر و زمینه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی ادامه داد: در این راستا تأکید می‌کنیم دستگاه‌های استانی احتیاط ناشی از ترس دستگاه‌های نظارتی را نداشته باشند و با عزم جدی برای گره‌گشایی واحدها گام بردارند.
نظری با اشاره به قطعی‌های مکرر برق در سال گذشته در حوزه مصارف خانگی و سایر بخش‌ها، اظهار کرد: اولویت امسال این است که برنامه‌ریزی شود مصارف خانگی دچار مشکل قطعی برق نشوند.
وی با بیان اینکه آمادگی برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه انرژی خورشیدی در استان وجود دارد، اذعان کرد: افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه