آیت‌الله علم‌الهدی: باید با مبادی فساد و سودجویی برخورد شود

آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه:

آیت‌الله علم‌الهدی: باید با مبادی فساد و سودجویی برخورد شود

امام جمعه مشهد گفت: به منظور حمایت از مردم در شرایط کنونی و کاستن از مشکلات معیشتی آنان، باید مبادی فساد و سودجویی در کشور شناسایی و با آن برخورد شود.
آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد در حرم رضوی، موقعیت امروز کشور و جامعه را حساس خواند و افزود: از طرفی فشار مشکلات اقتصادی و معیشتی و از سوی دیگر در جریان حوادث جهانی، فرصت‌های قابل توجهی در مسیر پیش روی ما قرار دارد .آنچه امروز حائز اهمیت است، شناخت مشکلات و مبدأ آن‌ها و نیز شناخت فرصت‌هایی است که به حل مشکلات کمک می‌کند.
وی با بیان اینکه امروز مشکلات معیشتی و نگرانی‌ها برای همه مردم به‌خصوص طبقات پایین‌تر در حال روی دادن است، ادامه داد: جراحی اقتصادی و ایجاد عدالت در کشور قطعاً عوارض و پیامدهایی به همراه دارد، چرا که میلیاردها پول را از دست عده قلیلی بیرون کشیده و به عنوان یارانه به ۷۵میلیون نفر پرداخت کرده‌اند که این روند موجب تلاش آن عده برای جبران ضررشان می‌شود.
وی تأکید کرد: باید مسئولان مبادی فساد را شناسایی کرده و بدست بیاورند تا با آن بدون اغماض برخورد کنند. دستگاه‌های نظارتی باید فعال و دستگاه‌های حاکمیتی و قوای سه‌گانه نیز باید در این مسیر با هم هماهنگ باشند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه