سرخس باید الگوی عمران و آبادانی باشد

تأکید تولیت آستان قدس رضوی بر توجه مسئولان کشور به ظرفیت‌های اقتصادی مغفول‌مانده مناطق موقوفه‌دار

سرخس باید الگوی عمران و آبادانی باشد

تولیت آستان قدس رضوی بر توجه مسئولان کشور به ظرفیت‌های اقتصادی و توسعه‌ای مغفول‌مانده سرخس تأکید کرد.


به گزارش آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در دیدار مدیران نهادهای انقلابی کشور که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، به رویکرد آستان قدس رضوی در رسیدگی به مناطق موقوفه‌داری چون سرخس و تلاش برای الگو شدن این منطقه از حیث آبادانی تأکید کرد. 
تولیت آستان قدس رضوی در دیدار مدیران نهادهای انقلابی کشور در تالار ولایت حرم مطهر رضوی عنوان کرد: وقف مصداق بارز باقیات‌الصالحات است و اگر می‌خواهیم مردم به امور خیر دعوت و تشویق شوند باید مناطق موقوفه‌دار را آباد کنیم که یکی از این مناطق، سرخس است؛ سرخس باید از حیث آبادانی و عمران الگو باشد.وی افزود: مردم سرخس مستأجر امام رضا(ع) و عیال آن حضرت هستند، لذا در خصوص حق‌وحقوقشان نباید هیچ کاستی وجود داشته باشد. 
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهتمام ویژه‌ آستان قدس رضوی به این شهرستان، ابراز کرد: آستان قدس از هیچ تلاشی برای خدمت شایسته به مردم این منطقه و تبدیل آن به یک الگوی پیشرفت و توسعه در عرصه‌های مختلف کوتاهی نخواهد کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی با اشاره به همدلی و هماهنگی قوای سه‌گانه و نهادهای مختلف در رفع مشکلات مردم، عنوان کرد: دولت و مجموعه‌های انقلابی باید این فرصت را برای خدمت‌رسانی هرچه شایسته‌تر به مردم مغتنم بدانند. وی به خدمت‌رسانی‌های آستان قدس در این شهرستان به‌ویژه در ایام کرونا اشاره و تصریح کرد: آستان قدس در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری و کمک به رفع مشکلات مردم منطقه در عرصه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان و کمک‌ به بیمارستان، مسکن، اشتغال‌آفرینی، امکانات و سالن ورزشی، استفاده بهینه از اراضی برای کشاورزی و حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و غیره تلاش کرده گستره خدمت به مردم آن منطقه را توسعه بخشد تا به یک نقطه تحول در آن منطقه برسد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه