جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) می‌تواند سرآمد جشنواره‌های کشور باشد

مهدی فرجی برزگر:

جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) می‌تواند سرآمد جشنواره‌های کشور باشد


​​​​​​​داور دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) جشنواره‌ای حرفه‌ای است که می‌تواند سرآمد جشنواره‌های کشور باشد. مهدی فرجی برزگر افزود: آثار ارسالی به جشنواره به ویژه در بخش مستند رشد خوبی داشته و از نظر کیفیت نیز نسبت به دوره گذشته، آثار ارزشمندتری تولید شده است.
پیش از این‌ها در تولید آثار دینی دچار مشکل بودیم؛ آثار کیفیت خوبی نداشتند و دچار شعارزدگی بودند ولی امسال هم کیفیت و هم کمیت آثار بسیار خوب بوده است. به همین دلیل جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) یک جشنواره مطرح در سطح کشور است که می‌تواند همچنان رشد داشته باشد و سرآمد جشنواره‌های کشور باشد. 
داور بخش مستند و نماهنگ دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) آینده این جشنواره را خیلی خوب و روشن عنوان کرد و گفت: وقتی صحبت از رسانه می‌شود منظور همه رسانه‌هایی است که مردم از آن ارتزاق فرهنگی می‌کنند؛ حتی فضای مجازی، نمایش خانگی و... همه رسانه هستند و می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در ارتقای فرهنگ رضوی داشته باشند. مردم به لحاظ فکری بنیان‌های خودشان را از طریق همین رسانه‌ها تأمین می‌کنند. فرهنگ رضوی و فرهنگ اهل بیت(ع) بخشی از گوشت، خون و استخوان ما مردم ایران است و رسانه‌ها می‌توانند آن را بالنده و شکوفا کنند و همین امروز هم تأثیر بسزای رسانه در فرهنگ رضوی مشهود است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه