قدردانی از دانش‌آموزان افتخارآفرین در آزمون سراسری و المپیادهای جهانی

قدردانی از دانش‌آموزان افتخارآفرین در آزمون سراسری و المپیادهای جهانی

دانش‌آموزان افتخارآفرین خراسان رضوی در آزمون سراسری و المپیادهای جهانی تجلیل شدند.


استاندار خراسان رضوی در مراسمی با حضور برخی مسئولان آموزش و پرورش استان از دانش‌آموزان ممتاز و افتخارآفرین در آزمون سراسری و المپیادهای جهانی سال جاری تجلیل کرد. نظری در این مراسم اظهار کرد: توفیقات شما مرهون تلاش، زحمت و اراده شما و عنایت خداوند است که سبب افتخار ما و شما شده است.
وی با ذکر این نکته که ما باید به سرنوشت یکدیگر توجه و اعتنای کافی داشته باشیم، بیان کرد: خداوند را شاکریم که به لطف وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی، استعدادهای کشور هر روز شکوفاتر و پربارتر می‌شود.
استاندار خراسان رضوی گفت: نظام اسلامی در ذات خود عدالت‌خواه است و عدالت آموزشی یکی از عرصه‌هایی است که ما خود را موظف به برقراری آن می‌دانیم.
نظری با قدردانی از تلاش‌های دانش‌آموزان، اولیای آنان و مدیران آموزشی استان، خطاب به دانش‌آموزان موفق حاضر در جلسه افزود: این توفیقات درخشان آغاز راه شماست و امیدواریم شما نیز به نوبه خود در پرورش استعدادهای دیگر و تعالی جامعه و کشور نقش مؤثری ایفا کنید.
در این مراسم از سیده مهرناز سیدی رتبه3 کشوری علوم انسانی، پرهام سنگیان رتبه 5 علوم انسانی، احسان کلاته عربی رتبه 6 علوم انسانی، سبحان لطفی رتبه 10 ریاضی فیزیک، شایان بقایی‌نژاد رتبه 9 ریاضی‌فیزیک، سیدعلی علوی خوشحال رتبه 9 علوم تجربی، امیرحسین کیوانی رتبه 2 زبان خارجی، مهرداد طلایی دارنده طلای جهانی المپیاد ریاضی، محمدحسین برکاتی دارنده طلای جهانی المپیاد شیمی و سیدمبین رضوی دارنده نقره جهانی شیمی تجلیل شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه